Juni 2021

Klart jeg følger med, tenker på dere stadig vekk ❤ Jeg har troa på at dette går veien for deg ❤

Her er ikke ting så mye mindre dramatisk dessverre, snarere tvert om. Men jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å bare stå i det og håpe på at det går bra til slutt ❤
Hvor langt har du kommet? Men alt er bra med lille? :Heartred Leit å høre at det skulle fortsette med dramatikk for deg. Du er tøff :love2

:Heartred

Tusen takk:Heartred Det føles bare så veldig håpløst akkurat nå. Jeg lurer så på hva som er årsaken, akkurat det samme skjedde oss forrige gang (eller da fikk vi et halvdårlig på frys). Jeg lurer så på om de kan endre noe neste forsøk? Sa de noe til deg om det idag? Sender masse varme tanker din vei:Heartred
Jeg skjønner deg veldig godt! Føler så med deg :Heartred Og klarer ikke gi slipp på skyldfølelsen og at jeg burde gjort et eller annet. Spist en ekstra gulrot om dagen liksom... I don’t know..
Off, så det er andre gang for deg også? Shit! :( Sender deg masse masse klemmer !:Heartpink:Heartred
Jeg vet ikke om man kan gjøre noe annerledes, har hatt litt panikk i dag for at jeg ikke har gjort nok av et eller annet jeg ikke vet hva er.
Fikk egentlig inntrykk av at dette er noe som skjer i blant, og for min del så kan det være høy AMH og PCO som gjør det, uten at de har sagt noe om det.
Jeg hadde kjernefeil på noen av mine også nå, og det kan visst komme av mange ting har jeg googlet meg frem til :p
Regner med vi kanskje vet noe mer på onsdag:Heartred

:happy::Heartred
Jeg fikk vite akkurat det samme som deg! Av 12 befrukta var det egentlig ingen som hadde greid seg. Det var ett, kanskje to som de fulgte med på men de hadde stoppet opp i utviklingen sin. Klinikken skulle gi de litt tid frem til neste dag, og da hadde de to jammen meg fått ræva i gir og utviklet seg nok til å kunne fryses ned! En av de ligger i magen min og spreller nå ❤ Så det ER håp selv om det er treige embryo, det blir brukbart resultat også ❤
Er det sant?! :eek:
Alt håp er altså virkelig ikke ute!:Heartred
Tør ikke stole for mye på at de skal klare seg, men da vet jeg at det i det minste er mulig! :D
Takk!:Heartred

Hvor langt har du kommet? Men alt er bra med lille? :Heartred Leit å høre at det skulle fortsette med dramatikk for deg. Du er tøff :love2

Uke 11 ❤ Alt var bra med babyen på UL forrige uke ❤ Har ukentlig ultralyd en god stund fremover for å sjekke at det fortsetter i riktig retning. Det går nok bra til slutt, selv om det tærer på psyken min her og nå!

Tusen takk:Heartred Det føles bare så veldig håpløst akkurat nå. Jeg lurer så på hva som er årsaken, akkurat det samme skjedde oss forrige gang (eller da fikk vi et halvdårlig på frys). Jeg lurer så på om de kan endre noe neste forsøk? Sa de noe til deg om det idag? Sender masse varme tanker din vei:Heartred
Apropos å gjøre endring,
De snakket om ICSI på telefonen pga kjerneproblemene så vist jeg forstod, og man måtte se på hva man kunne gjøre av endringer sa de.
For min del tror jeg det har vært lite modent.
Har gått på Menopur som jo skal være det beste når det gjelder eggkvalitet, så aner ikke hva de har tenkt å gjøre.
Ventetiden tar snart knekken på meg :p

Jeg skjønner deg veldig godt! Føler så med deg :Heartred Og klarer ikke gi slipp på skyldfølelsen og at jeg burde gjort et eller annet. Spist en ekstra gulrot om dagen liksom... I don’t know..
Off, så det er andre gang for deg også? Shit! :( Sender deg masse masse klemmer !:Heartpink:Heartred
Jeg vet ikke om man kan gjøre noe annerledes, har hatt litt panikk i dag for at jeg ikke har gjort nok av et eller annet jeg ikke vet hva er.
Fikk egentlig inntrykk av at dette er noe som skjer i blant, og for min del så kan det være høy AMH og PCO som gjør det, uten at de har sagt noe om det.
Jeg hadde kjernefeil på noen av mine også nå, og det kan visst komme av mange ting har jeg googlet meg frem til :p
Regner med vi kanskje vet noe mer på onsdag:Heartred

Jeg kjenner til den følelsen, men du må ikke tenke at du har gjort noe feil!:Heartred Det er så mye vi ikke kan styre i denne prosessen! Jeg har også fått beskjed om at jeg muligens har PCOS, og at det har noe å si på eggkvaliteten. Håper vi får noen flere svar på onsdag. Sender en stor klem:love7

Oppdateringer fra meg:
Hcg steg til 7, og to dager senere (16 dpo) - samme nivå. Utslag på graviditetstester, men vi visste at dette ikke ville gå uansett. Begynte å blø i helgen, og får nytt innsett med én gang :)
Skal gå på cyclogest neste gang, da denne var sterkere enn duphaston (?).. alltid hatt fin slimhinne, og blitt gravid 2 av 2 innsett. Får se om 3 (siste embryo) kan være gullegget :p
Så utrolig trist med nok en kjemisk ❤ Jeg håper virkelig det siste embryoet er gullegget ❤

Ja, samme her! Juni måned måå bare bli bra❤️
Fikk en hyggelig telefon fra sykehuset i går. De lurte på om jeg ville komme en uke før, såklart vil jeg det :D
Så nærmer deg virkelig medisinstart nå.

Du hadde mer egg på frys? Men har blitt avbrutt de siste gangene etter vi mistet i vinter?
Hvordan går det med deg, Appelsin12? Har du startet stimulering? ❤

:love2
Apropos å gjøre endring,
De snakket om ICSI på telefonen pga kjerneproblemene så vist jeg forstod, og man måtte se på hva man kunne gjøre av endringer sa de.
For min del tror jeg det har vært lite modent.
Har gått på Menopur som jo skal være det beste når det gjelder eggkvalitet, så aner ikke hva de har tenkt å gjøre.
Ventetiden tar snart knekken på meg :p
Jeg gikk på Menopur første forsøk. Det endte med tre egg ut og null befruktet. Denne runden har jeg hatt lang protokoll og brukt GonalF, 5 egg ut og 3 befruktet. Det ble til en perfekt blasto som er satt inn og trolig en på frys.
Så det er ikke sikkert Menopur er det riktige for deg. Heldigvis mange muligheter her:love7

9 DPO - 10 dager etter Ovitrelle
Som jeg håper at dette ikke bare er Ovitrelle som tuller med meg :hilarious:
20210615_085315.jpg

20210615_072844.jpg

:love2
Jeg gikk på Menopur første forsøk. Det endte med tre egg ut og null befruktet. Denne runden har jeg hatt lang protokoll og brukt GonalF, 5 egg ut og 3 befruktet. Det ble til en perfekt blasto som er satt inn og trolig en på frys.
Så det er ikke sikkert Menopur er det riktige for deg. Heldigvis mange muligheter her:love7
Oi, ja, det kan jo være. Har bare hørt at det skal være den store forskjellen liksom :p
Har forstått at det ikke er så aktuelt med lang protokoll for min del pga mange follikler og veeldig høy AMH, men det kan godt hende som du sier at Menopur ikke er rett for meg. Spent på hva sykehuset foreslår videre.
Hvordan går det med deg? Når tenker du å teste? :D Så spent på resultatet ditt!

Jeg kan foreløpig litt lite om sånt, men har jo sett tester her inne, og denne ser da lovende ut?! :D:Dåååå, nå krysser jeg det jeg kan!
Tusen takk ❤ i prinsippet kan Ovitrelle sitte i kroppen i10 dager (som er i dag), og jeg syns testene kanskje var svakest på dag 7/8, men jeg er jo ikke sikker enda. Men, det er lov å håpe :smiley-angelic001

Ny her, 26 år. Første gang med IVF og hører til riksen. Har hatt kort protokoll med gonal f, fyremadel og Ovitrelle (og er 14 000 kr fattigere, men håper på å bli en baby rikere!). Egguthenting i dag og 17 egg! Får bare håpe kvaliteten er bra også. Jeg krysser fingrene!

Håper alt jeg kan for deg. Den ovitrellen kan lure, men den kan ha gått ut også ❤️❤️Sjekk formiddagsurin, den slo ut sterkere på meg da❤️
Åh, takk ❤ den har ikke blitt sterkere, men det er jo fryktelig tidlig uansett. Blir spennende i morgen tenker jeg ❤

Øverste nå, nederste i dag tidlig:
20210615_135240.jpg

Last edited:
9 DPO - 10 dager etter Ovitrelle
Som jeg håper at dette ikke bare er Ovitrelle som tuller med meg :hilarious:
Vis vedlegget 359023
Vis vedlegget 359024
Åååå! Herligheeeet! Så spennende:happy::happy: Jeg testet i går for å se hvordan Ovitrelle slo ut hos meg, men da var testen helt blenda. Tok Ovitrelle mandag kveld forrige uke, så satt i under 7 dager på meg.
Jeg har troa!! Så utrolig spennende dager fremover for deg :love2 krysser fingre og tær:smiley-angelic002

Back
Topp