TakkKrysser fingrene for at det blir noen blastoer ut av detEr så slitsomt med alle disse opp- og nedturene. Sender deg en stor klem
![]()
Ja, det er fryktelig med denne berg- og dalbanen! Så mye følelser, blir helt matt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for at det blir noen blastoer ut av detEr så slitsomt med alle disse opp- og nedturene. Sender deg en stor klem
![]()
Takk, det gjør godt med litt forståelse for at man synes det er vanskeligNeii, så utrolig kjedeligHer er det lov å være bunnløst skuffet, tenker jeg. Fy søren… Men datteren vår er et levende bevis på at de trege blastoene kan være de aller beste, så ikke gi opp håpet helt ennå
Hvor mange dager etter uttak er du nå?
Da vet man at det faktisk finnes tilfeller hvor det har gått hele veienTakk, det gjør godt med litt forståelse for at man synes det er vanskelig
Er det sant? Det er akkurat dette jeg trenger å støtte meg til nåDa vet man at det faktisk finnes tilfeller hvor det har gått hele veien
![]()
Leit med kjemisk atter en gangOppdateringer fra meg:
Hcg steg til 7, og to dager senere (16 dpo) - samme nivå. Utslag på graviditetstester, men vi visste at dette ikke ville gå uansett. Begynte å blø i helgen, og får nytt innsett med én gang
Skal gå på cyclogest neste gang, da denne var sterkere enn duphaston (?).. alltid hatt fin slimhinne, og blitt gravid 2 av 2 innsett. Får se om 3 (siste embryo) kan være gullegget![]()
Men bra de endrer på medisiner og at du får nytt innsett med en gang 
Da er det kanskje fortsatt håpJepp! Fikk beskjed om ingen på frys på dag 5, men på dag 6 ble hun det de kalte en «halvgod» blasto som de valgte å fryse. Viste seg å være ganske mye mer enn halvgod, for å si det sånn![]()
Så bra du får innsett med en gangOppdateringer fra meg:
Hcg steg til 7, og to dager senere (16 dpo) - samme nivå. Utslag på graviditetstester, men vi visste at dette ikke ville gå uansett. Begynte å blø i helgen, og får nytt innsett med én gang
Skal gå på cyclogest neste gang, da denne var sterkere enn duphaston (?).. alltid hatt fin slimhinne, og blitt gravid 2 av 2 innsett. Får se om 3 (siste embryo) kan være gullegget![]()
Snøblomst - er du klar for å settes på gravid? ❤Tusen takk. Ørliten teoretisk mulighet for at det er to, men tror det er en og den ser ut til å være en hcg-fabrikk.
Snøblomst - er du klar for å settes på gravid? ❤

Ååå! Det er så vondtKlinikken ringte å sa at det ikke så lovende ut, 4 av de 9 befrukta var poor/average quality. De skulle ringe på onsdag på dag 5, men det så ikke så bra ut. Jeg er helt knust![]()
Sender deg en stor klem. Men hva med de siste 5 da? Har de falt fra eller er det håp for de?Uff så tristKlinikken ringte å sa at det ikke så lovende ut, 4 av de 9 befrukta var poor/average quality. De skulle ringe på onsdag på dag 5, men det så ikke så bra ut. Jeg er helt knust![]()
Men hva med de siste 5? Har de fallt ifra? Og så vil jeg si at folk har fått barn av egg med dårlig kvalitet, så alt håp er ikke ute!Ååå! Det er så vondtSender deg en stor klem. Men hva med de siste 5 da? Har de falt fra eller er det håp for de?
De siste 5 falt fra.Huff, vi er visst litt i samme båt i dagKlinikken ringte å sa at det ikke så lovende ut, 4 av de 9 befrukta var poor/average quality. De skulle ringe på onsdag på dag 5, men det så ikke så bra ut. Jeg er helt knust![]()

Jeg ruger på en perfekt liten blasto![]()
Huff, vi er visst litt i samme båt i dagFor noe drit!
Jeg fant litt trøst i et par linker https://www.fertilitetssenteret.no/livet-pa-laboratoriet/
, https://forskning.no/a/1292205
Vet ikke om det hjelper for deg, følte meg utrøstelig da jeg fikk beskjed om dårlig utvikling i morges. Føles ut som man blir overkjørt av en buss..
Nå vil jeg bare ha dato og opplegg for neste forsøk så man kan komme seg videre - Har ikke noe tro på at mine heller skal komme seg til onsdag (dag 5)![]()
Det føles bare så veldig håpløst akkurat nå. Jeg lurer så på hva som er årsaken, akkurat det samme skjedde oss forrige gang (eller da fikk vi et halvdårlig på frys). Jeg lurer så på om de kan endre noe neste forsøk? Sa de noe til deg om det idag? Sender masse varme tanker din vei
Snakket med klinikken.
Ingen av eggene/embryoene utvikler seg helt som ønskelig
Jeg er så skuffa
Det er håp om at de skal reparere seg selv, og det kan visst godt skje for «blastocyst er blastocyst» (hennes ord), men jeg har lite tro på positive nyheter nå..
Det er et som foreløpig deler seg riktig, men det går litt for sent. Virker som det er den de har mest håp for, at den skal få opp farta.
Alt annet i dette forsøket har jo gått sent, så kanskje det bare er sånn det forsøket her skal være, haha!
Nei, må vel bare begynne å forberede meg på at det blir avbrutt. Får endelig beskjed på onsdag.
Drit.. Men jeg er SÅ glad for at jeg ikke er på jobb i dag!
21 dager med sprøyter, en halv månedslønn i medisiner, 4 kontroller før uttak, vondt uttak, ble «belønnet» med 10 egg ut, men det var visst bare kroppens «aprilspøk». Jammen mye opp- og nedturer i dette gamet..
Beklager et så negativt innlegg, men er alene hjemme og samboer sitter i et møte, og skuffelsen holdt på å sprenge i meg![]()
Oppdateringer fra meg:
Takk skjønne duFantastisk!!!! Gratulerer, endelig ❤
så skjønn du er som følger med på oss her inne i juni-gruppa
Håper ting har blitt litt mindre dramatisk for deg og at du klarer å slappe litt av med spira i magen 
Takk skjønne duså skjønn du er som følger med på oss her inne i juni-gruppa
Håper ting har blitt litt mindre dramatisk for deg og at du klarer å slappe litt av med spira i magen
![]()