Juni 2021

Fytti så vondt det var. ‍Eggstokkene var nesten sammen for de var så store. Det ble ikke så mange egg som håpet, bare 5 (men de var ikke helt ferdig da jeg ble tatt ut av rommet så mulig det blir flere).
Litt skuffende siden det var 26 folikler de tømte. Nå får vi bare håpe noen av de blir befruktet og utvikler seg bra. Vi har fått time til innsett på mandag men før det må jeg ta en blodprøve kl 8 og så en ultralyd for å se om jeg er overstimulert. Håper det blir innsettSkal gå på blodfortynnende sprøyter i 20 dager for å forhindre en mulig overstimulering.

Så utrolig dumt at det var så vondt! Ta det med ro de neste dagene og drikk MASSE! Heier på eggene ❤

Fytti så vondt det var. ‍Eggstokkene var nesten sammen for de var så store. Det ble ikke så mange egg som håpet, bare 5 (men de var ikke helt ferdig da jeg ble tatt ut av rommet så mulig det blir flere).
Litt skuffende siden det var 26 folikler de tømte. Nå får vi bare håpe noen av de blir befruktet og utvikler seg bra. Vi har fått time til innsett på mandag men før det må jeg ta en blodprøve kl 8 og så en ultralyd for å se om jeg er overstimulert. Håper det blir innsettSkal gå på blodfortynnende sprøyter i 20 dager for å forhindre en mulig overstimulering.
Heia eggene, og gratulerer med overstått uttak ❤ Håper du får innsett mandag :love7

Var 3/10 som ble befruktet men ingen som utviklet seg normalt etter dag 3. Største mistanke faller nok på sædcellene siden det er azoospermi og stor avvik i mannens hormonprøver, men naturligvis lurer jeg også på om det kan være noe med eggene. Jeg har jo lest så mange suksesshistorier med testikkelsperm at jeg antok det ville gå an... bioingeniør kunne egentlig ikke svare meg ang. dette så vi får bare vente på legenes ny vurdering
Håper dere får noen svar som hjelper dere videre i prosessen ❤

Håper dere får noen svar som hjelper dere videre i prosessen ❤

Hadde vært deilig med svar ja, men tror vi må være fornøyd med å ikke forstå alt som skjer her ❤️ Fikk snakket med legen som mener vi kan prøve en gang til, men etter det så bør vi gå over til sæddonasjon. Tenker nå at vi vil ta det siste forsøket selv om vi ikke har troa bare for å ha virkelig prøvd alt som ble tilbudt, men mannen er ikke så ivrig for det. Får se ila de neste dagene :)

Skal la tankene drifte til sommerferieplanlegging :) ønsker å ta en tur til Tromsø/Senja-området sent i juli en gang. Noen som er fra/har vært der? Liker godt å ligge i telt, men blir irritert etter flere dager uten ordentlig dusj så jeg skal lete etter noen hundevennlige overtnattingsteder

Hadde vært deilig med svar ja, men tror vi må være fornøyd med å ikke forstå alt som skjer her ❤️ Fikk snakket med legen som mener vi kan prøve en gang til, men etter det så bør vi gå over til sæddonasjon. Tenker nå at vi vil ta det siste forsøket selv om vi ikke har troa bare for å ha virkelig prøvd alt som ble tilbudt, men mannen er ikke så ivrig for det. Får se ila de neste dagene :)

Skal la tankene drifte til sommerferieplanlegging :) ønsker å ta en tur til Tromsø/Senja-området sent i juli en gang. Noen som er fra/har vært der? Liker godt å ligge i telt, men blir irritert etter flere dager uten ordentlig dusj så jeg skal lete etter noen hundevennlige overtnattingsteder
Dette er andre stimulering dere har? Skjønner at det er en vanskelig vurdering ❤ Uansett er det godt å ha en slags plan om veien videre.

Høres herlig ut med Norgesferie ❤ Har bare vært i nordnorge et par ganger, men det er jo så utrolig fint! Håper virkelig dere får en fin sommer, og at dere får ladet batteriene godt til et nytt forsøk etter sommeren ❤

Anbefaler Sommarøy om dere tar turen til Tromsø. Vi lå i telt på ei kritthvit strand ei helg der og det var fantastisk !
https://nordnorge.com/artikkel/sommaroy-er-fantastisk-aret-rundt/

Er det noen her som har erfaring med å ta både Ovitrelle og Gonapeptyl før uttak? Kan man få innsett på det? :bored::confused::p

Er det noen her som har erfaring med å ta både Ovitrelle og Gonapeptyl før uttak? Kan man få innsett på det? :bored::confused::p
Har ikke prøvd enda, men skal ta begge deler neste forsøk! Jeg tror du kan få innsett ja, så lenge du tar Ovitrelle (og det ikke er fare for overstimulering) :happy:

Back
Topp