Uttak på onsdag
Når hun ringte så sa hun at alt så fint ut og at det ble uttak onsdag kl 09. Skal sette Ovitrelle i kveld kl 21. og siste dose med helvete på boks som jeg har døpt min kjære venn de siste 4 ukene - Synarela 

Hun nevnte ikke noe om overstimulering og totaltfrys, men forbereder meg uansett på det verste
Når hun ringte så sa hun at alt så fint ut og at det ble uttak onsdag kl 09. Skal sette Ovitrelle i kveld kl 21. og siste dose med helvete på boks som jeg har døpt min kjære venn de siste 4 ukene - Synarela 

Hun nevnte ikke noe om overstimulering og totaltfrys, men forbereder meg uansett på det verste

Testet meg nesten sprø den ganga jeg ble gravid (endte med SA som jeg hele tiden trodde)
fingers crossed!
Endte heldigvis med gode nyheter, men synes fryktelig synd på de som avvises. Å bygge seg mentalt opp til et forsøk til før sommeren, og så få nei dagen før… For et håpløst og hårreisende opplegg de kjører ass.
Samme styret hadde jeg også før oppstart stimulering denne mnd. Det er tortur

Som om dette ikke går nok utover jobb allerede
Og en måned ER jo all verden når man står midt i dette. Eller, det er jo ikke det, men det er klart det føles sånn! Og ofte en viktig grunn til at man har valgt privat, som du sier. Jaja, hold meg oppdatert
meen fikk beskjed om at det ikke blir innsett denne mnd. Så må vente helt til august