Juni 2021

Sikkert dumt spørsmål, men er det andre medisiner enn ovitrelle som kan gi strek på en test? Jeg går på cyclogest og estradot (plaster).
Sniker litt, bare ovitrelle som kan sitte en stund. De sier opp til 10 dager, mine har satt maks 14 dager. Hvor lenge siden er det du satt den?

1C0BB4BA-7F1E-4925-BFE4-CAE604A99D74.jpeg
5F32BCDE-8D80-4095-88A4-CD135507327E.jpeg
893471FC-BE13-4E19-A960-3D32418A8B66.jpeg
Dag 9, 10 og 11 - altsåååå :p

Last edited:
Velkommen inn i junigruppa ❤ Lykke til med ultralyd i morgen - du får holde oss oppdatert :happy:

Tusen takk!:Heartred Det var totalt 21 eggposer, så de tror det blir uttak på fredag. UL igjen på onsdag for å dobbeltsjekke. Det blir mest sannsynlig totalfrys ettersom jeg havnet på sykehuset forrige gang med 15 egg. Men får bare vente å se:wacky:

Jeg synes jeg ser mest på den miderste babyplan. Er den 10dpo?

Dette er babyplan sin tidligtest :) Kan ikke helt huske at det har vært så mye skygger på dem før.
Er 11 dpo i dag, klarte ikke å la være - så tok ny test istad også. Herregud jeg er håpløs.
Synes absolutt at jeg ser noe, men er redd det bare er skygge og/eller kjemisk :P

462FE6CB-714F-4CD9-8F74-D2C85FD248E2.jpeg

Dette er babyplan sin tidligtest :) Kan ikke helt huske at det har vært så mye skygger på dem før.
Er 11 dpo i dag, klarte ikke å la være - så tok ny test istad også. Herregud jeg er håpløs.
Synes absolutt at jeg ser noe, men er redd det bare er skygge og/eller kjemisk :p

Vis vedlegget 358403
Synes også jeg såvidt kan skimte noe:) Men om det er skygge eller babystrek er ikke så lett å se. Krysser fingrene for det siste:happy:
Må bare si at jeg føler såååå med deg ang testemani :banghead: Testet meg nesten sprø den ganga jeg ble gravid (endte med SA som jeg hele tiden trodde):nailbiting:

Guri malla altså, her er det jo positive tester og alt.

#bare 10 dager til sprøytestart.........

Back
Topp