Snøblomst
Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
Februarlykke 2022❄️
Septemberlykke 2024
Sniker litt her, og kan bare si at cyclogest og estradot ikke gir strek! De har ikke hcg i seg.
takk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt her, og kan bare si at cyclogest og estradot ikke gir strek! De har ikke hcg i seg.

Krysser fingrene for at den (de?) inni magen er like sterk og fin!![]()
Jeg er sjokket jeg også! Tror ikke jeg har sett så sterk strek 9 DPO før![]()
Takk ❤ Vi andre kommer etter veldig snart!Tusen takk Dipsy! Håper sånn for deg denne runden, føler jeg sniker så innmari i køen her![]()

Sniker litt, bare ovitrelle som kan sitte en stund. De sier opp til 10 dager, mine har satt maks 14 dager. Hvor lenge siden er det du satt den?Sikkert dumt spørsmål, men er det andre medisiner enn ovitrelle som kan gi strek på en test? Jeg går på cyclogest og estradot (plaster).
Sniker litt, bare ovitrelle som kan sitte en stund. De sier opp til 10 dager, mine har satt maks 14 dager. Hvor lenge siden er det du satt den?
Oisann, her skjedde det mye rart
Oisann, her skjedde det mye rart![]()

Rett og slettDu tar testegalskapen til et nytt nivå![]()
Da sier jeg: gratulererHar ikke satt ovitrellefryseforsøk i naturlig syklus
![]()
Velkommen inn i junigruppa ❤ Lykke til med ultralyd i morgen - du får holde oss oppdatert![]()
Det var totalt 21 eggposer, så de tror det blir uttak på fredag. UL igjen på onsdag for å dobbeltsjekke. Det blir mest sannsynlig totalfrys ettersom jeg havnet på sykehuset forrige gang med 15 egg. Men får bare vente å se
fingers crossed!Krysser fingre og tær for degDa er jeg ruger, på 2 stk av redusert kvalitet.. igjen..fingers crossed!

Rett og sletthahhha!! Fikk heldigvis ordna opp i det, men bildene snur seg :/
Takk <3Krysser fingre og tær for deg![]()
Jeg synes jeg ser mest på den miderste babyplan. Er den 10dpo?
Synes også jeg såvidt kan skimte noeDette er babyplan sin tidligtestKan ikke helt huske at det har vært så mye skygger på dem før.
Er 11 dpo i dag, klarte ikke å la være - så tok ny test istad også. Herregud jeg er håpløs.
Synes absolutt at jeg ser noe, men er redd det bare er skygge og/eller kjemisk
Vis vedlegget 358403

Testet meg nesten sprø den ganga jeg ble gravid (endte med SA som jeg hele tiden trodde)
Så spennende. Krysser fingre og tærDa er jeg ruger, på 2 stk av redusert kvalitet.. igjen..fingers crossed!