Juni 2021

Jeg blir gjerne med i juni-gruppen:) Vi hadde et fryseforsøk fra første runde som ikke gikk veien i mai. Men nå er vi i gang med ny runde, og startet med sprøyter for en uke siden. Første ultralyd i morgen.:)

Lotta91 - 30 år - Hausken - Barn #1- IVF#2 - Metformin, Menopur 125 I.E., Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart uke 21
Velkommen inn i junigruppa ❤ Lykke til med ultralyd i morgen - du får holde oss oppdatert :happy:

Jeg hater skyggestreker / ønskesyner om strek. 10 dpo i dag, kveldsurin. Antar at det kun er skygge siden testen fra i går er noenlunde lik :p
Bruker babyplan early strimler

ELLER, er det bare jeg som har streksyn?! :p
(på siste bildet er den tørket, og i sterk sol - så streken kommer ikke frem engang

Vis vedlegget 358339 Vis vedlegget 358340 Vis vedlegget 358341
Jeg ser 'noe' jeg også.. krysser alt jeg har for deg, og håper på økende styrke ❤

0E7365A7-E5A9-4909-AFC5-1B63D289238F.jpeg
Dagens test 12 dpo øverst:)

Herregud, jeg er så nervøs før UL i dag:nailbiting: Er så liiivredd for at det ikke skal være mange eggposer som holder på å modnes :confused: Føler at hver eneste gang jeg er på UL så er det noe kjipt som skjer. Har hatt 9 dager med Gonal-F nå, men synes liksom ikke jeg kjenner så mye der nede. Sist runde gikk jeg på 150ie Menopur og la til 150ie Bemfola fra dag nr 8, og måtte stimulere med den kombinasjonen i 6 dager til. Nå har jeg «kun» gått på 200ie Gonal-F, så er skikkelig redd lite har skjedd :sorry:

9 dpo :wideyed:

Vedlegg

• 4ACE1EF3-96EA-487D-B308-B4658EED7042.jpeg
    4ACE1EF3-96EA-487D-B308-B4658EED7042.jpeg
    594,6 KB · Visninger: 132
Bittelitt stresset:nailbiting:
Har time for insett i morgen, men har ikke fått noen sms:eek:
Vet noen hvor jeg eventuelt kan ringe i morgen? tilhører riksen
Lykke til med innsett i dag ❤
Kan du ikke ringe inn til sentralbordet, så får de guide deg riktig? ❤
Screenshot_20210607-071618_Samsung Internet.jpg

Herregud, jeg er så nervøs før UL i dag:nailbiting: Er så liiivredd for at det ikke skal være mange eggposer som holder på å modnes :confused: Føler at hver eneste gang jeg er på UL så er det noe kjipt som skjer. Har hatt 9 dager med Gonal-F nå, men synes liksom ikke jeg kjenner så mye der nede. Sist runde gikk jeg på 150ie Menopur og la til 150ie Bemfola fra dag nr 8, og måtte stimulere med den kombinasjonen i 6 dager til. Nå har jeg «kun» gått på 200ie Gonal-F, så er skikkelig redd lite har skjedd :sorry:
Lykke til på UL i dag ❤ Krysser fingrene for at det er god utvikling, og gode nyheter ❤

Sikkert dumt spørsmål, men er det andre medisiner enn ovitrelle som kan gi strek på en test? Jeg går på cyclogest og estradot (plaster).

Hjelpes! Ny bekymring - totalfrys:nailbiting:
Det var 25 eggposer på den ene eggstokken og 16 på den andre. Tror det var 3 på 17-19 mm og mellom 10-15 stk på 11-16 mm. Resten under 10 mm. Så nå er neste spørsmål om det blir totalfrys eller om jeg får innsett også hvis noen blir befruktet :banghead: Ellers må vi jo vente helt til august med innsett venter på at de skal ringe fra Porsgrunn.

Hjelpes! Ny bekymring - totalfrys:nailbiting:
Det var 25 eggposer på den ene eggstokken og 16 på den andre. Tror det var 3 på 17-19 mm og mellom 10-15 stk på 11-16 mm. Resten under 10 mm. Så nå er neste spørsmål om det blir totalfrys eller om jeg får innsett også hvis noen blir befruktet :banghead: Ellers må vi jo vente helt til august med innsett venter på at de skal ringe fra Porsgrunn.
Wow! Åh, skjønner det er kjipt hvis det blir totalfrys, men her er det potensielt maaange gode egg å høste ❤

Back
Topp