Juni 2021

Tusen takk for deling av din erfaring. :Heartred Jeg har sendt melding til klinikken, men får jo ikke svar før til mandag siden det er helg. Nå kan jeg slappe litt mer av med dette. Er jo alltid noe å lure på. Takk!
Bare hyggelig :Heartred Er ganske så sikker på at dette er helt normalt, så prøv å slappe av å nyte helga :Heartred

Kloke damer. Jeg er så uerfaren med synarela. Fikk mensen på dag 7 etter oppstart på synarela (4 dager før antatt). Nå etter mensen, får jeg plutselig bittesmå blødninger ca. en gang daglig.

Er dette normalt på synarela? Starter på sprøyter tidlig i neste uke, og lurer på om kroppen er helt klar, siden det fortsatt kommer små blødninger?
Hei gode Fiiol, hoppar inn her for å svara deg. Har jo dessverre gått på Synarela to gonger... Og skal i gang igjen i juli! :banghead: Uansett, meiner å hugsa at vaginale blødningar står lista opp som bivirkning? Eg fekk også litt spotting innimellom når eg gjekk på Synarela. Så lenge det ikkje er kraftige blødningar, så trur eg det er normalt. Men fint at du har sjekka med klinikken også. Klemmar til deg ❤️

Hei gode Fiiol, hoppar inn her for å svara deg. Har jo dessverre gått på Synarela to gonger... Og skal i gang igjen i juli! :banghead: Uansett, meiner å hugsa at vaginale blødningar står lista opp som bivirkning? Eg fekk også litt spotting innimellom når eg gjekk på Synarela. Så lenge det ikkje er kraftige blødningar, så trur eg det er normalt. Men fint at du har sjekka med klinikken også. Klemmar til deg ❤️

Smuta. :Heartred Takk. Er på ingen måte kraftige blødninger. Klemmer til deg også, og lykke til med spray-start neste måned. Håper den er snillere med deg neste gang!

Ja, det står som bivirkning, men er under punktet tidlig overgangsalder, underlivsblødninger. Usikker på hva det betyr. Er også usikker på hvor lenge en må gå på synarela før en er nedregulert/går inn i kunstig overgangsalder, det står 4 uker, og jeg er bare på dag 15. Men. Skal ikke lage problem ut av noe som garantert ikke er et problem. Det er bare kontrollfreak’en (skapt av ivf) som våkner til live av og til, jeg er jo også blitt så vant til å ha kontroll. :bookworm:

Smuta. :Heartred Takk. Er på ingen måte kraftige blødninger. Klemmer til deg også, og lykke til med spray-start neste måned. Håper den er snillere med deg neste gang!

Ja, det står som bivirkning, men er under punktet tidlig overgangsalder, underlivsblødninger. Usikker på hva det betyr. Er også usikker på hvor lenge en må gå på synarela før en er nedregulert/går inn i kunstig overgangsalder, det står 4 uker, og jeg er bare på dag 15. Men. Skal ikke lage problem ut av noe som garantert ikke er et problem. Det er bare kontrollfreak’en (skapt av ivf) som våkner til live av og til, jeg er jo også blitt så vant til å ha kontroll. :bookworm:
Jeg fikk svar fra min klinikk at blødningen er slimhinna som blør ut. Og at man må ha hatt blødning for å starter opp med sprøyter. Etter/eller underveis i blødningen skal slimhinna ha blitt fin og tynn og klar til oppstart stimulering fikk jeg beskjed om. Jeg tror det er normalt med 2-3 uker før man er nedregulert. Jeg var på UL på dag 18 og da var slimhinna ca 4 mm så den var akkurat som den skulle være da :)

Jeg fikk svar fra min klinikk at blødningen er slimhinna som blør ut. Og at man må ha hatt blødning for å starter opp med sprøyter. Etter/eller underveis i blødningen skal slimhinna ha blitt fin og tynn og klar til oppstart stimulering fikk jeg beskjed om. Jeg tror det er normalt med 2-3 uker før man er nedregulert. Jeg var på UL på dag 18 og da var slimhinna ca 4 mm så den var akkurat som den skulle være da :)
Ja, det skjønner jeg. Det er derfor jeg ikke liker at jeg fortsatt blør, siden jeg skal starte på sprøyter på tirsdag. Har ikke UL. Vil at slimhinnen skal være helt tom! :p Har hatt/har infeksjon i livmoren som jeg ikke blir kvitt, og innbiller meg at jeg må bli kvitt mest mulig slimhinne. Har også alltid hatt veldig tykk slimhinne, noe som sies at er bra, men med mange mislykkede forsøk (trolig problem med implantasjon) blir jeg aldri ferdig med å lete etter feil med lupe. Alt er nok helt ulogiske teorier og bare rot som jeg lager i eget hode. Så bra at den var tynn og som den skulle når du hadde kontroll, selv om du hadde hatt blødninger. Det går sikkert helt fint for meg også. :love2

Ja, det skjønner jeg. Det er derfor jeg ikke liker at jeg fortsatt blør, siden jeg skal starte på sprøyter på tirsdag. Har ikke UL. Vil at slimhinnen skal være helt tom! :p Har hatt/har infeksjon i livmoren som jeg ikke blir kvitt, og innbiller meg at jeg må bli kvitt mest mulig slimhinne. Har også alltid hatt veldig tykk slimhinne, noe som sies at er bra, men med mange mislykkede forsøk (trolig problem med implantasjon) blir jeg aldri ferdig med å lete etter feil med lupe. Alt er nok helt ulogiske teorier og bare rot som jeg lager i eget hode. Så bra at den var tynn og som den skulle når du hadde kontroll, selv om du hadde hatt blødninger. Det går sikkert helt fint for meg også. :love2
Bare skyter inn med spm her, hvor tykk har slimhinnen fin vært? :)

Dag 2 etter innsett i dag, og jeg kjenner jeg er så redd for å gjøre noe galt. Skulle passe tanteungene mine i dag og var så redd for at jeg måtte bære eller løfte de. Jeg måtte også komme med unnskyldning om at jeg hadde vondt i magen når de spurte om jeg kunne hoppe på trampolinen :confused005
Nå har jeg også kjøpt inn rooibos te og annanas for det har jeg lest skal være bra babyklister.
Man bli jo litt koko av dette opplegget :whacky011

10 dpo og usikker på om jeg har skyggestrek eller streksyn.. På denne dagen så jeg en klar strek sist graviditet... jaja, får avvente ny test i kveld eller i morgen :)
Masse. Lykke til alle her inne :D

Dagens test 11 dpo øverst. De 2 forrige forsøkene har jeg også fått positive tester. I nov fikk jeg 2-3 på digital før det gikk galt og sist i februar fikk jeg 1-2 på digital før det ikke gikk mer. Så jeg klarer liksom ikke helt å tenke at jeg er gravid enda. Må nok isåfall komme meg forbi uke 6 og uke 12 før jeg kan tro på det nå. Men prøver å være positiv enn så lenge. Testdag på riksen til Onsdag:joyful:
60F04DE4-FE61-4D16-A580-DF6F14CDD59A.jpeg

Dagens test 11 dpo øverst. De 2 forrige forsøkene har jeg også fått positive tester. I nov fikk jeg 2-3 på digital før det gikk galt og sist i februar fikk jeg 1-2 på digital før det ikke gikk mer. Så jeg klarer liksom ikke helt å tenke at jeg er gravid enda. Må nok isåfall komme meg forbi uke 6 og uke 12 før jeg kan tro på det nå. Men prøver å være positiv enn så lenge. Testdag på riksen til Onsdag:joyful:
Vis vedlegget 358327

Skjønner godt du avventer å tro på det helt, men dette set iaf lovende ut! :happy:

Vis vedlegget 358327
Oi så sterk og fine tester :D Alle gode ting er tre? :P

Vis vedlegget 358327
Så fine tester! Nå skal det gå ❤ Gi et pip når du vil settes på gravid da! Bra start på junigruppa, satser på rekord ❤

Jeg blir gjerne med i juni-gruppen:) Vi hadde et fryseforsøk fra første runde som ikke gikk veien i mai. Men nå er vi i gang med ny runde, og startet med sprøyter for en uke siden. Første ultralyd i morgen.:)

Lotta91 - 30 år - Hausken - Barn #1- IVF#2 - Metformin, Menopur 125 I.E., Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart uke 21

Bittelitt stresset:nailbiting:
Har time for insett i morgen, men har ikke fått noen sms:eek:
Vet noen hvor jeg eventuelt kan ringe i morgen? tilhører riksen

Jeg hater skyggestreker / ønskesyner om strek. 10 dpo i dag, kveldsurin. Antar at det kun er skygge siden testen fra i går er noenlunde lik :p
Bruker babyplan early strimler

ELLER, er det bare jeg som har streksyn?! :p
(på siste bildet er den tørket, og i sterk sol - så streken kommer ikke frem engang

534C3756-2CF1-419A-BB34-39B8E7DA9EEE.jpeg
3B714F9A-DB88-45CB-8055-403A1B9A675D.jpeg
A9F0A4A8-39AA-4114-8D83-C723AAA04630.jpeg

Vis vedlegget 358327
Dette ser da veldig bra ut:Heartred Krysser fingrene for at dette holder hele veien :) Blir isåfall en nydelig start på juni-gruppa:)

Back
Topp