Juni 2021

I går kveld begynte jeg å blø lyserosa blod, altså dagen etter innsettdagen (5 dagers embryo). Litt tidlig for festeblødning? - har forsåvidt aldri hatt festeblødning i tidligere svangerskap heller
Jeg har aldri hatt festeblødning i mine svangerskap, men har opplevd litt rosa spotting etter både inseminasjon og innsett.. i teorien kan det jo være festeblødning eller det at de har vært inne i livmoren. Blir spennende å følge med de neste dagene ❤

Ble 10 egg! Var en god del tomme eggposer. Håper disse 10 er fine og modne :cat:

Vi er begge skikkelig mørbanka. Dessverre ble min blære punktert, dette skjedde sist uttak og. Virker som at det er umulig å unngå da den ligger veldig mye i vei. Men siden legen oppdaget det er jeg iaf mer forberedt for blod i urin, ble veldig redd og stresset av det sist gang og dette var nesten verre enn smerten. Spurte og fikk mer smertestillende slik at jeg klarer å tisse uten å skrike :wacky: også fungerte ikke lokalbedøvelse hos mannen, han sier testikkelbiopsi var den verste smerten han har noensinne opplevd :dead: men de fant sperm, til og med bevegelig, så vi krysser fingrene og venter i spenning for neste uke :nailbiting:

Nå skal vi ligge på sofa sammen og slappe av. Ønsker dere en fiiin dag videre :joyful:
Så bra! :D Krysser fingrene for at det blir mange befruktet, og flere på frys - Men selvfølgelig at det er gullegg det som settes inn først!
God bedring! Slapp av, og nyt dagen! :D

Har hatt en liten 'meltdown' i dag. Det er så sykt belastende med alle undersøkelsene, ventingen og usikkerheten rundt innsett. I tillegg så er det helt bajas på jobb nå, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal rekke å gjøre alt jeg skal kombinert med forsøket. Kjeft fra en nabo, en unge som ikke ville i barnehagen, hodepine og jobbtelefoner som koker utløste nærmest et angstanfall i morgest. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men jeg vet mange av dere kjenner på mye av det samme ❤ Vi er fader meg tøffe som står i denne prosessen ❤ Heia oss ❤

Har hatt en liten 'meltdown' i dag. Det er så sykt belastende med alle undersøkelsene, ventingen og usikkerheten rundt innsett. I tillegg så er det helt bajas på jobb nå, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal rekke å gjøre alt jeg skal kombinert med forsøket. Kjeft fra en nabo, en unge som ikke ville i barnehagen, hodepine og jobbtelefoner som koker utløste nærmest et angstanfall i morgest. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men jeg vet mange av dere kjenner på mye av det samme ❤ Vi er fader meg tøffe som står i denne prosessen ❤ Heia oss ❤

Huff, fikk litt hjertebank og skjelvinger i brystet av å lese dette, det var gjenkjennbart på mange måter. Ta vare på deg selv! :Heartred Det er virkelig ikke for pyser denne prosessen når det blir usikkerhet, når ting drar ut, når noe uforutsett dukker opp, mm.!

Styrkeklem :Heartred Du klarer dette også, men jeg håper du lander snart, og at du lander mykt.

Dustenabo, forresten. Voksne folk som kjefter og slenger med leppa orker jeg ikke, men han/hun har nok hatt en kjip dag selv.

Ble 10 egg! Var en god del tomme eggposer. Håper disse 10 er fine og modne :cat:

Vi er begge skikkelig mørbanka. Dessverre ble min blære punktert, dette skjedde sist uttak og. Virker som at det er umulig å unngå da den ligger veldig mye i vei. Men siden legen oppdaget det er jeg iaf mer forberedt for blod i urin, ble veldig redd og stresset av det sist gang og dette var nesten verre enn smerten. Spurte og fikk mer smertestillende slik at jeg klarer å tisse uten å skrike :wacky: også fungerte ikke lokalbedøvelse hos mannen, han sier testikkelbiopsi var den verste smerten han har noensinne opplevd :dead: men de fant sperm, til og med bevegelig, så vi krysser fingrene og venter i spenning for neste uke :nailbiting:

Nå skal vi ligge på sofa sammen og slappe av. Ønsker dere en fiiin dag videre :joyful:

10 er perfekt!! Huffameg! Så uheldige dere begge to var da. :( (det har skjedd min mann en gang også). God bedring begge to! :Heartred:Heartred Slapp godt av og ta vare på hverandre.

Jeg ville vært ærlig og sagt at du syns det er ubehagelig å be om fri så kjapt og at du ikke hadde spurt dersom det ikke var helt nødvendig. Jeg har hatt ansatte som har bedt om fri samme dag de skal starte pga diverse ting, og tenker som så at sånn er det når man jobber med mennesker :) Alle har et liv utenom jobben. Det tror jeg nok sjefen din også forstår, selv om jeg skjønner at du syns det er litt småskummelt å spør når du nettopp har startet.
I dag har jeg vært flink pike og snakket med sjefen. Kunne altså ikke fått mer forståelse og positiv tilbakemelding enn hva jeg fikk. Selv om 2 ansatte skal ut i ferie (og vi er 3 nyansatte) når jeg må ha fri så var det ingen problem. Hurra for gode sjefer :Heartred

Da er jeg ruger :happy: Dette er siste jeg hadde på frys så det hadde vært sååå fint om det lyktes denne gangen, og at jeg slepper en ny runde med uttak :Heartred

I dag har jeg vært flink pike og snakket med sjefen. Kunne altså ikke fått mer forståelse og positiv tilbakemelding enn hva jeg fikk. Selv om 2 ansatte skal ut i ferie (og vi er 3 nyansatte) når jeg må ha fri så var det ingen problem. Hurra for gode sjefer :Heartred
Så fantastisk :D heia sånne folk!

Åh, så godt med en sånn opplevelse! Det gjør det jo lettere fremover også vil jeg tro :) Flink du er som sa fra ;)

Så bra at du fikk en god opplevelse! :Heartred
Samboer hadde også en prat med den nye sjefen sin i dag om hvavi går gjennom, og at han måtte være være vekk et par dager, men at det var vanskelig å planlegge helt nøyaktig.
Han kom hjem og strålte som en sol over forståelsesfull sjef.
Heia gode sjefer!
:wav

Huff, fikk litt hjertebank og skjelvinger i brystet av å lese dette, det var gjenkjennbart på mange måter. Ta vare på deg selv! :Heartred Det er virkelig ikke for pyser denne prosessen når det blir usikkerhet, når ting drar ut, når noe uforutsett dukker opp, mm.!

Styrkeklem :Heartred Du klarer dette også, men jeg håper du lander snart, og at du lander mykt.

Dustenabo, forresten. Voksne folk som kjefter og slenger med leppa orker jeg ikke, men han/hun har nok hatt en kjip dag selv.
Takk gode deg ❤ Det går vanligvis greit, men toppet seg litt med alt stresset når jeg i tillegg ble kjeftet på. Følte meg plutselig veldig liten. Kjenner det siste året har tatt på med to medisinske aborter, tre avlyste innsett, 50 dager med karantene, typ 500 ultralyder og full jobb på toppen. Godt sommerferie nærmer seg ❤ Vi klarer dette alle sammen, og det skal bli verdt det ❤

Det var jo en strålende fangst :happy: Håper dere får slappet godt av og kommer til hektene igjen fort, begge to :love2
Så er det bare å krysse fingrene for de neste dagene :smiley-angelic001

For en fin fangst! 10 egg er jo helt supert, håper mange blir befruktet, så dere kan få noen gode i reserve! God bedring til dere begge, det hørtes skikkelig vondt ut :love7 slapp godt av og ta vare på hverandre ❤

Så bra! :D Krysser fingrene for at det blir mange befruktet, og flere på frys - Men selvfølgelig at det er gullegg det som settes inn først!
God bedring! Slapp av, og nyt dagen! :D

Tusen tusen takk dere ❤️❤️❤️ Får vi bare en blasto så blir vi overlykkelige

Last edited:
Takk gode deg ❤ Det går vanligvis greit, men toppet seg litt med alt stresset når jeg i tillegg ble kjeftet på. Følte meg plutselig veldig liten. Kjenner det siste året har tatt på med to medisinske aborter, tre avlyste innsett, 50 dager med karantene, typ 500 ultralyder og full jobb på toppen. Godt sommerferie nærmer seg ❤ Vi klarer dette alle sammen, og det skal bli verdt det ❤

Wow… du har vært gjennom utrolig mye det siste året, det må jeg si. Og ja, du er sterk!!! Hun og dem som kjefter og maser på deg aner ikke hvor tøft det er å stå i din situasjon. Stå på, vi heier på deg her inne ❤️❤️❤️

10 er perfekt!! Huffameg! Så uheldige dere begge to var da. :( (det har skjedd min mann en gang også). God bedring begge to! :Heartred:Heartred Slapp godt av og ta vare på hverandre.

Takk for hyggelige ord ❤️ Forstår det kan skje, ikke alltid de treffer med plassering av bedøvelsen. Stakkars mannen var småtraumatisert, men har heldigvis ikke hatt smerter etterpå. :)

Ny kontroll i dag.
Det går sent og det har skjedd litt for lite, så øker dosen ennå litt til, og enda en ny kontroll på tirsdag..
Hjelpes, dette er virkelig en tålmodighetsprøve. Og jeg som trodde jeg slapp billig unna på medisiner :facepalm:
Har nådd frikortgrensa nå, da, så fra i dag blir heldigvis kontrollene gratis :p
Nå håper jeg bare det skjer nok, men ikke for mye fremover :wacky:
Bluh.. det var ikke det jeg ville starte helgen med, men men..
Ha en god helg alle sammen! :D:D:Heartred:Heartred

Tusen takk alle fine dere for svar ang blødningen min på onsdag kveld. Det avtok samme kveld, men i dag er det nytt på papiret; brun-rosa slim ?!? Altså, har dåsa mi tatt fullstendig sommerferie, eller kan dette være normalt? :P
HÅPER dere har rett angående festeblødning, men kanskje dårlig tegn at det begynner igjen nå to dager senere? :p

Tusen takk alle fine dere for svar ang blødningen min på onsdag kveld. Det avtok samme kveld, men i dag er det nytt på papiret; brun-rosa slim ?!? Altså, har dåsa mi tatt fullstendig sommerferie, eller kan dette være normalt? :p
HÅPER dere har rett angående festeblødning, men kanskje dårlig tegn at det begynner igjen nå to dager senere? :p
Hvis du står på progesteron er det en del som får småblødninger av det. Krysser fingre og holder pusten for deg inntil du starter testingen ❤

Ny kontroll i dag. Follikelen er vokst til 17 mm, så venter på beskjed fra klinikken :happy:

Ny kontroll i dag.
Det går sent og det har skjedd litt for lite, så øker dosen ennå litt til, og enda en ny kontroll på tirsdag..
Hjelpes, dette er virkelig en tålmodighetsprøve. Og jeg som trodde jeg slapp billig unna på medisiner :facepalm:
Har nådd frikortgrensa nå, da, så fra i dag blir heldigvis kontrollene gratis :p
Nå håper jeg bare det skjer nok, men ikke for mye fremover :wacky:
Bluh.. det var ikke det jeg ville starte helgen med, men men..
Ha en god helg alle sammen! :D:D:Heartred:Heartred

:Heartred Stor klem til deg, dette var sikkert en frustrerende beskjed å få. Skjønner godt det blir slitsomt å ikke kunne se slutten av prosessen... håper virkelig at ny dose får deg til å komme i mål!!! Kanskje finner du noe distraherende å bruke helgen på?

Back
Topp