Juni 2021

Da har testegalskapen startet:wacky:
9 dpo i dag.

27198EAD-E879-4E61-85D8-6423C422CA9A.jpeg

Oioioi! Her skjer det litt av hvert!
Så spennende for alle sammen:hello2

Snart en uke med Progynova her nå.
Blir spennende med kontroll til uken. Håååper alt ser bra ut for innsett!

Oioioi! Her skjer det litt av hvert!
Så spennende for alle sammen:hello2

Snart en uke med Progynova her nå.
Blir spennende med kontroll til uken. Håååper alt ser bra ut for innsett!
Lykke til med kontroll, du må oppdatere oss ❤

:Heartred Stor klem til deg, dette var sikkert en frustrerende beskjed å få. Skjønner godt det blir slitsomt å ikke kunne se slutten av prosessen... håper virkelig at ny dose får deg til å komme i mål!!! Kanskje finner du noe distraherende å bruke helgen på?
Ja, det var litt frustrerende, men håper det fører bra ting med seg - Må nesten bare krysse det man har og håpe på det beste nå :joyful::happy: Håper jeg bruker opp alle de dårlige nyhetene på disse kontrollene :joyful::D
Ja, denne helga MÅ det skje noe, hvis ikke blir jeg bare sittende å tenke, haha.
God helg!

Kloke damer. Jeg er så uerfaren med synarela. Fikk mensen på dag 7 etter oppstart på synarela (4 dager før antatt). Nå etter mensen, får jeg plutselig bittesmå blødninger ca. en gang daglig.

Er dette normalt på synarela? Starter på sprøyter tidlig i neste uke, og lurer på om kroppen er helt klar, siden det fortsatt kommer små blødninger?

Kloke damer. Jeg er så uerfaren med synarela. Fikk mensen på dag 7 etter oppstart på synarela (4 dager før antatt). Nå etter mensen, får jeg plutselig bittesmå blødninger ca. en gang daglig.

Er dette normalt på synarela? Starter på sprøyter tidlig i neste uke, og lurer på om kroppen er helt klar, siden det fortsatt kommer små blødninger?
Jeg er også uerfaren med Synarela, første runde nå. Men har forstått det sånn at det ikke er mensen man har, en en blødning som kan oppføre seg annerledes enn mensen. Jeg fikk ikke blødning før dag 15 (tror jeg det var) på spray. Hadde kraftig og veldig vond blødning og blødde fortsatt kraftig da jeg var på UL før oppstart på sprøyter. Blødningen min varte vel rundt 7 dager - vanlig mens varer ca 4 dager. Så jeg startet på sprøyter mens jeg hadde blødning fortsatt :)

Jeg er også uerfaren med Synarela, første runde nå. Men har forstått det sånn at det ikke er mensen man har, en en blødning som kan oppføre seg annerledes enn mensen. Jeg fikk ikke blødning før dag 15 (tror jeg det var) på spray. Hadde kraftig og veldig vond blødning og blødde fortsatt kraftig da jeg var på UL før oppstart på sprøyter. Blødningen min varte vel rundt 7 dager - vanlig mens varer ca 4 dager. Så jeg startet på sprøyter mens jeg hadde blødning fortsatt :)

Tusen takk for deling av din erfaring. :Heartred Jeg har sendt melding til klinikken, men får jo ikke svar før til mandag siden det er helg. Nå kan jeg slappe litt mer av med dette. Er jo alltid noe å lure på. Takk!

Back
Topp