HåpeSpire hvordan går det med deg? Er formen fin?WÆÆÆÆÆÆÆ JAAAAAAAAA HURRAAAAAAA❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HåpeSpire hvordan går det med deg? Er formen fin?WÆÆÆÆÆÆÆ JAAAAAAAAA HURRAAAAAAA❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
HåpeSpire hvordan går det med deg? Er formen fin?
Å kjære HåpeSpireSå hyggelig at du spør ❤ 8+2 i dag! Den der berg og dalbane reisen jeg var på fortsatte med full kraft inn i svangerskapet, gitt! Begynte å blø i uke 6, og har hatt styrtblødninger og koagulert blod omtrent annenhver dag siden. Har vært så sikker på at jeg har mistet flere gangerDet har vært et angsthelvete uten like, nervene er sinnsykt frynsete. Fikk grått meg til ultralyd i dag fordi jeg ikke greide å holde ut lenger etter å våkna til gjennomblødd sengtøy. Og i magen var det heldigvis liv og røre ❤ Det er mistanke om tvillinger til og med, men ultralydapparatet var ikke det beste og hadde bare mulighet for utvendig ultralyd så det var vanskelig å se ordentlig. Han mente på at han plukket opp en hjertelyd til i bakgrunnen når han brukte doppleren. Men jeg tror det bare var morkaka som gjorde at det skurret litt
Har ny ultralyd en annen plass med bedre utstyr 11+0, så får vel klare svar da
Tror virkelig at det bare er en altså.
Blødningen kommer fra et ufarlig hematom som driver og fyller seg og tømmer seg konstant. Så blødningene fortsetter sikkert en stund til og jeg må bare prøve så godt jeg kan å holde ut.
Ellers er jeg så utrolig styggkvalm og sliten, men det er jeg bare takknemlig for altså ❤
Sorry, det ble altfor langt! Men det har vært noen tøffe tak, og da er det godt å få det ut innimellom.
Jeg lusker i kulissene og følger med deg altsåVi heier sånn på deg her i heimen ❤
Bare å få det ut! Gjør bare godt i kropp og sjel det 

Å kjære HåpeSpireBare å få det ut! Gjør bare godt i kropp og sjel det
Din humpete vei vil altså ingen ende ta
Skjønner jo at du må være kjempebekymret om du blør mye og ofte. Er bra du skriker deg til ultralyd da, jeg er mer som tante Sofie i kardemomme by når jeg vil noe, å huffamei, å huffamei jeg er så sint å fyHelt til mannen roer meg ned
Men så spennende med tvillinger da..... eller? Hva tenker dere? Spennende eller litt skummelt?
Håper kvalmen gir seg og energinivået blir bedre etter hvert
Takker for alle heiarop på sidelinja, de hjelper når hode tenker for mye og tårene presser på!
Hihi, tante sofie
Har heldigvis kona til sånt
Eneste er at dette allerede er et heftig risikosvangerskap (laaaaang historie som omtrent fortjener et kapittel for seg selv) og jeg ser ikke så lyst på det å tilføre enda en risikofaktor. Er selv 99,99% sikker på at det bare er en. Var på UL 7+0 og da var det bare en, så det var nok bare et shabby apparat i dag. Men om det skulle være to der inne så er det nå bare å peise på, hjertelig velkommen hele hurven ❤Er det sant?! SÅ bra!!Altså dere! ❤ Mirakler skjer, hadde ny kontroll I dag -slimhinnen er innafor, og det BLIR innsett![]()

Mest sannsynlig pga luftboblen og jeg opplever at det er litt mer i sprøytene enn 900. Jeg skulle egentlig ha bruk for 3 sprøyter og 50 ie forrige stimulering, men det holdt med 3 sprøyter. Har du fulgt bruksanvisningen og klemt ut 25 før bruk for å få ut lufta?. Du har helt sikkert fått i deg 200 altsåNoen her som kan hjelpe meg? Jeg tok første dose Gonal-F i dag. Stilte den inn på 200iu, men stempelet har ikke gått ned til 700. Ser det er en ganske stor luftboble inni der. Kan det være pga den? Holdt stempelet inne hele tiden og hadde sprøyta inne 10 sekunder før jeg tok den ut.

Ja guri malla, det blir nok stress og kaos i hode. Godt vi har hverandreJa jeg trykket ut 25 først men ser ut som det fortsatt er mer luft igjen. Satser på at det var litt mer i den enn 900. Herlighet så mange stressfaktorer man skal igjennom. Så glad for dette forumet med alle dere fine damer er her![]()
Du er god ❤ Det har vært MYE blod innimellom, type breddfulle nattbind. Jeg er jo ikke særlig stødig rent emosjonelt fra før av liksom, så alle disse blødningene har virkelig dratt ut det verste i megHihi, tante sofie
Har heldigvis kona til sånt
Føler meg mye roligere i dag da etter å ha sett at lille bølla har det bra ❤ Har vært helt nervevrak i flere uker, og skal prøve å senke skuldrene litt nå!
Joda, kom en kom alle sier nå jegEneste er at dette allerede er et heftig risikosvangerskap (laaaaang historie som omtrent fortjener et kapittel for seg selv) og jeg ser ikke så lyst på det å tilføre enda en risikofaktor. Er selv 99,99% sikker på at det bare er en. Var på UL 7+0 og da var det bare en, så det var nok bare et shabby apparat i dag. Men om det skulle være to der inne så er det nå bare å peise på, hjertelig velkommen hele hurven ❤
Du er sterk altså!!! ❤ Så mye støtte som du klarer å gi andre selv om det stormer rundt deg, det er faktisk imponerende ❤
Du er god som holder ut

Jeg har nettopp hatt EL, så om ca. to uker skal jeg endelig starte med medisiner
Virker som mange av dere har litt erfaring innenfor IVF-verdenen, så;
Jeg har en AMH på 49.. Så den er jo ganske høy. Øvre del av referanseområdet for min alder. Men de finner ca. 20-24 antrale folikler på UL. Ingen tegn til PCO/PCOS. Jeg er godt overvektig (men frisk, så fikk innvilga forsøk). Skal gå på Bemfola 125 IE de første dagene, så øke til 150 IE.
Jeg er så redd for å bli overstimulert
Flere med litt høy AMH? Hvordan responderte dere på hormonene..?
Ja, blødningen må ha kommet skikkelig i gang. Det er fordi den gamle hinnen må komme ut for at en ny kan bygges oppEt spørsmål om Progynova og oppstart med det på syklusdag 1. Må man vente til det har startet ordentlig før man tar første pille?
Det er jo morgen, midt på dagen og kveld jeg skal ta, men mensen kan jo komme når som helst på dagen, og nå er det bare litt spotting foreløpig...
Jepp, nå er jeg endelig på startstreken for fryseforsøket![]()
Ja, blødningen må ha kommet skikkelig i gang. Det er fordi den gamle hinnen må komme ut for at en ny kan bygges oppprogynova hemmer ofte blødning, derfor viktig at mensen er sikkert igang før du tar medisinen.

44?! Hjelpes!Hei! Masse lykke til med stimulering
Jeg skrev litt tidligere i tråden her om mitt (første) forsøk med Ivf. Fikk ganske lav dose Menopur, men fikk ut 44 egg. Det ble totalfrys, og jeg følte meg dårlig i et par dager etterpå. Aner ikke hva min AMH er...
Fikk beskjed om risiko for overstimulering på forhånd.
Nå venter jeg på å sette inn en av de 6 blastocystene som ble til i det forsøket. Så det er litt ventetid, men jeg synes ikke det var så krise. Nå var jo jeg ganske forberedt på det også...
Men kjære vakre veneHvordan skal jeg begynne.....
Samboer ønsker ikke lenger å gjennomføre noe mer IVF. Fikk det slengt rett i trynet i dag. Og jeg skal på andre ul kontroll i morgen før eventuelt uttak. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøreJeg er så knust......
Har det skjedd noe som gjør at han har ombestemt seg? Er dere gode på å snakke med hverandre om prosessen? Dette kan være tøft for partner også.Ja vi har snakket mye om dette. Men dette kom som et slag i trynet....Men kjære vakre veneHar det skjedd noe som gjør at han har ombestemt seg? Er dere gode på å snakke med hverandre om prosessen? Dette kan være tøft for partner også.
Han vil visst ikke lenger ha barnMen kjære vakre veneHar det skjedd noe som gjør at han har ombestemt seg? Er dere gode på å snakke med hverandre om prosessen? Dette kan være tøft for partner også.

Da håper jeg virkelig at du har fått en god forklaring på hvorfor. Noe har endret seg/skjedd for at han ikke lenger ønsker barn. Noe i likningen jeg ønsker barn har forsvunnet og endret seg til jeg ønsker ikke barn. Det er ikke noe man bare våkner opp en dag og bestemmer seg for.Han vil visst ikke lenger ha barn![]()