Juni 2021

Så herlig at du fikk tid før sommeren! Det må være et godt tegn ❤

Ja, sant? Satser på en litt bedre runde denne gang :happy:
Og litt greit å slippe og gå å vente hele sommeren. Dette blir nok min siste stimulering offentlig, så greit å få det gjort!

Hei.
Da melder jeg meg inn i denne gruppa med nytt håp og nytt mot. Venter ennå på tlf fra klinikken om det er ok å få fryst ned sæd i forkant denne gangen, men siden de har sendt meg stimskjema så regner jeg med det er ok.

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Oppstart ca uke 24 med uttak ca uke 26.
Krysser fingrene for deg denne mnd også :smiley-angelic001 Synd det ikke gikk veien i mai:love2

Hurra! Nå kom det en blødning på dag 15 med spray! Begynte å stresse for at den ikke skulle komme til UL på fredag. :notworthy

I dag var jeg på UL og der så alt heldigvis fint ut, da er jeg klar til innsett 03. juni :D Eneste dumme er at mannen drar på sjøen akkurat samme dagen, så han får da ikke blitt med og jeg har 6 timers kjøretur en veg. Men da blir det fridag dagen før og en natt på hotell på meg :)

Last edited:
Jeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium :sad010. I dag blir det sjokolade!

Jeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium :sad010. I dag blir det sjokolade!

Ånei, blir det ikke innsett denne mnd? Så kjipt den ikke var tynn denne gang…
Spis masse sjokolade og kos deg med den :love2

(Her skulle stått masse banneord)
WHY?
Hva er det som gjør det?
Det kan jo ikke være tilfeldighet, eller?
Hva skal dere gjøre med det?
Hysteroskopi neste?

Her står planlagte fryseforsøk også i fare. Jobb og syklus snakker ikke sammen.

(Her skulle stått masse banneord)
WHY?
Hva er det som gjør det?
Det kan jo ikke være tilfeldighet, eller?
Hva skal dere gjøre med det?
Hysteroskopi neste?

Her står planlagte fryseforsøk også i fare. Jobb og syklus snakker ikke sammen.
Akkurat DET er millionkronerspørsmålet :eek:Legen/gyn kalte det luksusproblem, men det føles ikke sånn akkurat! Har googlet litt for mye og da er det bare kreft det står om.. Må ta ny UL om 1-2 dager igjen. Henvist til hysteroskopi, men tror ikke de finner noe. Tok ny vannscanning i dag, og alt ser perfekt ut - bortsett fra slimhinnen. Fikk skryt for perfekte eggstokker og antall follikler.

Åh, håper syklus og jobb begynner å snakke sammen snart! Alle fingre krysset!

Akkurat DET er millionkronerspørsmålet :eek:Legen/gyn kalte det luksusproblem, men det føles ikke sånn akkurat! Har googlet litt for mye og da er det bare kreft det står om.. Må ta ny UL om 1-2 dager igjen. Henvist til hysteroskopi, men tror ikke de finner noe. Tok ny vannscanning i dag, og alt ser perfekt ut - bortsett fra slimhinnen. Fikk skryt for perfekte eggstokker og antall follikler.

Hva er det som gjør at det er et problem at den er tykk? Har egentlig trodd at det er bra jeg med et tykt endometrium…
Det er så mange opp- og nedturer i dette gamet det er til å bli litt småtussete av :schocked028

Kan det bli bedre på ny ul?

Hva er det som gjør at det er et problem at den er tykk? Har egentlig trodd at det er bra jeg med et tykt endometrium…
Det er så mange opp- og nedturer i dette gamet det er til å bli litt småtussete av :schocked028

Kan det bli bedre på ny ul?
Det er vel at slimhinnen ikke blør ut ordentlig. De vil vel finne ut om det er et problem som forårsaker det. Polypper eller gammelt vev, men det er jo ikke noe som tyder på at det er der problemet ligger. Så jeg aner ikke..

Åååå, nei! :(:( Fillern, altså!!
Jeg hadde troa!
Spis sjokolade! Masse av det! :love7
Jeg kan veldig lite ennå, men jeg krysser det jeg har for at det kan bedre seg innen kort tid, og at du får innsett denne syklusen!! :D

Neeei! Er det mulig :meh: Sender deg en stor klem, er så kjipt når alt sammen atter en gang blir utsatt:love2

Ja, selvfølgelig.
Bare man begynner å google, så finner man straks symptomer på kreft. Eller ebola. Eller noe annet skummelt.

Huff... Skal de ta/har tatt biopsi? Kanskje det hjelper noe?

Åååå, nei! :(:( Fillern, altså!!
Jeg hadde troa!
Spis sjokolade! Masse av det! :love7
Jeg kan veldig lite ennå, men jeg krysser det jeg har for at det kan bedre seg innen kort tid, og at du får innsett denne syklusen!! :D
Takk, gode deg! ❤ Hadde faktisk troa selv også, så derfor litt ekstra nedtur denne gangen :arghh: 4 avbrutte på rad nå. Var nær innsett I runde 2, men den gang var det en dårlig gynekolog som målte, slik at klinikken trodde jeg ikke hadde voksende follikler :hungover: Den endelige dommen kommer i morgen da, men det skal nok mye til for at slimhinnen blir såpass mye mindre på en dag :banghead:

Neeei! Er det mulig :meh: Sender deg en stor klem, er så kjipt når alt sammen atter en gang blir utsatt:love2
Takk ❤ ja - det føles så urettferdig denne gangen :arghh: I juni er det nøyaktig ett år siden vi startet søskenforsøk, hvor vi ble gravide med den vi så hjerteslag på, så kjenner litt på det også ❤

Ja, selvfølgelig.
Bare man begynner å google, så finner man straks symptomer på kreft. Eller ebola. Eller noe annet skummelt.

Huff... Skal de ta/har tatt biopsi? Kanskje det hjelper noe?
Ja, alltid kreft! Nei, aner virkelig ikke hva slags plan det blir videre. Blir bare så frustrert over å være på samme sted måned etter måned.. Alt ser 'tilsynelatende' fint ut, men vi får bare ikke sette inn eskimoen vår :arghh:

Takk ❤ ja - det føles så urettferdig denne gangen :arghh: I juni er det nøyaktig ett år siden vi startet søskenforsøk, hvor vi ble gravide med den vi så hjerteslag på, så kjenner litt på det også ❤

Skulle ikke du ta antibiotika etter prøvesvar fra Hellas? Var det noen forskjell?

Back
Topp