Så herlig at du fikk tid før sommeren! Det må være et godt tegn ❤
Ja, sant? Satser på en litt bedre runde denne gang

Og litt greit å slippe og gå å vente hele sommeren. Dette blir nok min siste stimulering offentlig, så greit å få det gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig at du fikk tid før sommeren! Det må være et godt tegn ❤

Krysser fingrene for deg denne mnd ogsåHei.
Da melder jeg meg inn i denne gruppa med nytt håp og nytt mot. Venter ennå på tlf fra klinikken om det er ok å få fryst ned sæd i forkant denne gangen, men siden de har sendt meg stimskjema så regner jeg med det er ok.
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Oppstart ca uke 24 med uttak ca uke 26.
Synd det ikke gikk veien i mai
Jeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium. I dag blir det sjokolade!

Kan aldri tenke meg det blir innsett. De var så klare på at hvis den var fortykket måtte det bli hysteroskopi. Takk ❤Ånei, blir det ikke innsett denne mnd? Så kjipt den ikke var tynn denne gang…
Spis masse sjokolade og kos deg med den![]()
Jeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium. I dag blir det sjokolade!
Akkurat DET er millionkronerspørsmålet(Her skulle stått masse banneord)
WHY?
Hva er det som gjør det?
Det kan jo ikke være tilfeldighet, eller?
Hva skal dere gjøre med det?
Hysteroskopi neste?
Her står planlagte fryseforsøk også i fare. Jobb og syklus snakker ikke sammen.
Akkurat DET er millionkronerspørsmåletLegen/gyn kalte det luksusproblem, men det føles ikke sånn akkurat! Har googlet litt for mye og da er det bare kreft det står om.. Må ta ny UL om 1-2 dager igjen. Henvist til hysteroskopi, men tror ikke de finner noe. Tok ny vannscanning i dag, og alt ser perfekt ut - bortsett fra slimhinnen. Fikk skryt for perfekte eggstokker og antall follikler.
Åh, håper syklus og jobb begynner å snakke sammen snart! Alle fingre krysset!

Det er vel at slimhinnen ikke blør ut ordentlig. De vil vel finne ut om det er et problem som forårsaker det. Polypper eller gammelt vev, men det er jo ikke noe som tyder på at det er der problemet ligger. Så jeg aner ikke..Hva er det som gjør at det er et problem at den er tykk? Har egentlig trodd at det er bra jeg med et tykt endometrium…
Det er så mange opp- og nedturer i dette gamet det er til å bli litt småtussete av
Kan det bli bedre på ny ul?
Åååå, nei!Jeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium. I dag blir det sjokolade!

Neeei! Er det muligJeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium. I dag blir det sjokolade!
Sender deg en stor klem, er så kjipt når alt sammen atter en gang blir utsatt
Akkurat DET er millionkronerspørsmåletLegen/gyn kalte det luksusproblem, men det føles ikke sånn akkurat! Har googlet litt for mye og da er det bare kreft det står om.. Må ta ny UL om 1-2 dager igjen. Henvist til hysteroskopi, men tror ikke de finner noe. Tok ny vannscanning i dag, og alt ser perfekt ut - bortsett fra slimhinnen. Fikk skryt for perfekte eggstokker og antall follikler.
Åh, håper syklus og jobb begynner å snakke sammen snart! Alle fingre krysset!
Å neiJeg er helt knust. Ultralyden viser fortsatt fortykket endometrium. I dag blir det sjokolade!
Takk, gode deg! ❤ Hadde faktisk troa selv også, så derfor litt ekstra nedtur denne gangenÅååå, nei!Fillern, altså!!
Jeg hadde troa!
Spis sjokolade! Masse av det!
Jeg kan veldig lite ennå, men jeg krysser det jeg har for at det kan bedre seg innen kort tid, og at du får innsett denne syklusen!!![]()
4 avbrutte på rad nå. Var nær innsett I runde 2, men den gang var det en dårlig gynekolog som målte, slik at klinikken trodde jeg ikke hadde voksende follikler
Den endelige dommen kommer i morgen da, men det skal nok mye til for at slimhinnen blir såpass mye mindre på en dag 
Takk ❤ ja - det føles så urettferdig denne gangenNeeei! Er det muligSender deg en stor klem, er så kjipt når alt sammen atter en gang blir utsatt
![]()
I juni er det nøyaktig ett år siden vi startet søskenforsøk, hvor vi ble gravide med den vi så hjerteslag på, så kjenner litt på det også ❤Ja, alltid kreft! Nei, aner virkelig ikke hva slags plan det blir videre. Blir bare så frustrert over å være på samme sted måned etter måned.. Alt ser 'tilsynelatende' fint ut, men vi får bare ikke sette inn eskimoen vårJa, selvfølgelig.
Bare man begynner å google, så finner man straks symptomer på kreft. Eller ebola. Eller noe annet skummelt.
Huff... Skal de ta/har tatt biopsi? Kanskje det hjelper noe?
❤Takk, jeg klarte å bli litt kvalm faktiskÅ nei
Så utrolig frustrerende!!
Spis og kos deg <3
Får krysse alt får morgendagen, men har ikke troa lengre.. og jeg skjønner ingenting av hvorfor det ikke går seg til Takk ❤ ja - det føles så urettferdig denne gangenI juni er det nøyaktig ett år siden vi startet søskenforsøk, hvor vi ble gravide med den vi så hjerteslag på, så kjenner litt på det også ❤