Juni 2019 <3

Engelku 37 #1 #ivf spiren Trondheim - fyremandel, bemfola, otrivelle og cyclogest. Utak 21.6 forhåpentlig innsett 24.6

Blir en spennende helg:happy090

Last edited:
Da kan jeg settes som ruger. Jippi! ❤️
Fikk innsatt ett 3-dagers egg som hadde delt seg til 9 allerede.
Testdato 9/7-19.

Fått HCG-støtte (Otrivelle) som jeg skal ta i dag, søndag og tirsdag. I tillegg til Lutinus.

Engelku 37 #1 #ivf spiren Trondheim - fyremandel, bemfola og cyclogest. Utak 21.6 forhåpentlig innsett 24.6

Blir en spennende helg:happy090
Spennende!
Krysser fingrene for innsett på mandag for deg :angelic::happy:

Test dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.

Test dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.
Det var kjedelig å høre :( Du må ha en fin sommer og lade opp til neste forsøk!

Så trist. Ønsker dere lykke til i august/september. Stor, stor klem!

Så kjipt :( håper du får en fin sommer og lade opp til høsten. Lykke til :Heartred

Da prøver jeg meg igjen! :) Forsøk nr 2, men første fryseforsøk.

Fjellgeita92 - 27 - Barn1 - Første fryseforsøk (Har det en forkortelse kanskje?) - Haugesund - Femar,Ovitrelle, Lutinus - Insett: 28.6 - Testdato: Usikker

Back
Topp