Gratulerer
Da er en perfekt liten blasto plassert trygt inn i livmora. Nå må den bare bli der, vokse som den skal, og trives i hele 9 mnd.
Og ja, testdato 1. juli.![]()
Måtte den bli der i 9 mnd nå ja!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Da er en perfekt liten blasto plassert trygt inn i livmora. Nå må den bare bli der, vokse som den skal, og trives i hele 9 mnd.
Måtte den bli der i 9 mnd nå ja!Hurra!!
Tvi tvi!! Har såå tro på blastocyster altså! Min henger fremdeles med, og nå krysser vi bare for at din også gjør det

Lykke til!
. Er det noen som har erfaring med å transportere ovitrelle i f. Eks. kjølebag? Skal på hytta i helgen.Det kan jeg forstå. Men må bare tro at legene og de som jobber med dette vet hva de driver med! Ja, gleder meg til endelig å bli ruger nå![]()
Så spennende! GratulererTestdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg![]()

Det blir vi!!I morgen blir vi rugere!!![]()

Du er gravid BabyaBaluba! Gratulerer!!Testdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg![]()
Tusen takk!Du er gravid BabyaBaluba! Gratulerer!!![]()
Gratulerer!Testdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg![]()
Så spennende.
Jeg hadde kontroll i dag og skal ha uttak på tirsdag, så da ligger vi ganske liktKontrollen idag gikk bra. Bedre og raskere utvikling dette forsøket enn de to andre vi har hatt. Ser ut som det blir uttak på onsdag allerede![]()
Så spennende med to! Lykke til!Endelig ruger!! Fikk satt inn to tredagers eskimoer i dag! Testdato 2. juli. Krysser fingre og håper at ett av dem vil bli med hele veien![]()
Det syns jeg også! Sist ble jeg gravid med gutten vår når jeg fikk inn to. Så håper på suksess igjenSå spennende med to! Lykke til!![]()
Fantastisk!Endelig ruger!! Fikk satt inn to tredagers eskimoer i dag! Testdato 2. juli. Krysser fingre og håper at ett av dem vil bli med hele veien![]()
Spennende! Lykke tilFantastisk!
Jeg sitter på venterommet å gleder meg til å bli din rugevenn.
Dette går hele veien!