Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra hurra!! Nå ble jeg glad! Godt å høre! Gratulerer så mye!!!Blir en hyggelig tlf i dag
Ble positiv eggløsningstest på meg i dag, så da er jeg i gang også. Blir nok litt Lutinus siden jeg spotter så mange dager før mens, men det tar jeg gladelig om det hjelper på å forlenge lutealfasen!
Helt overveldet av følelser! Nå må bare spiren sitte til termin! Hipp hurra!Endelig testdato og testene er helt nydelige! Fine streker og 2-3 på Clearblue digital.
Tror jammen jeg er gravid!
Nå må det bare holde![]()

Gratulerer så mye! Håper vi er flere som følger etter
Hipp hurra!Gratulerer så mye! Håper vi er flere som følger etter
![]()
Gratulerer![]()
![]()
![]()
![]()

Innsett på fredag! Tror de skal tine to for å øke sjansen! Må denne uken går fort![]()
Lykke tilInnsett på fredag! Tror de skal tine to for å øke sjansen! Må denne uken går fort![]()
Lykke til! Er det blastoer?Innsett på fredag! Tror de skal tine to for å øke sjansen! Må denne uken går fort![]()
Takk! Nei dessverre ikke, ble fryst ned som tredagers. Fikk avbrutt etter overstimulering, så da frøs de de fredagen før helg. Men jeg ble gravid på todagers for to år siden snart, så det kan gå fintLykke til! Er det blastoer?![]()

For meg ser dette ut som tydelig baby-strekJeg skulle ikke teste før lørdag, men... utålmodig meg klarte ikke å la være.
Jeg skulle egentlig tatt Ovitrelle, men denne syklusen ble helt naturlig (utenom Lutinus) så den kan ikke påvirke heller.
Jeg ser antydning til strek, men kan være at jeg har begynt å bli helt skrullete?![]()
Jeg ser også babystrek herJeg skulle ikke teste før lørdag, men... utålmodig meg klarte ikke å la være.
Jeg skulle egentlig tatt Ovitrelle, men denne syklusen ble helt naturlig (utenom Lutinus) så den kan ikke påvirke heller.
Jeg ser antydning til strek, men kan være at jeg har begynt å bli helt skrullete?![]()
Endelig testdato og testene er helt nydelige! Fine streker og 2-3 på Clearblue digital.

Innsett på fredag! Tror de skal tine to for å øke sjansen! Må denne uken går fort![]()
Føler på meg at denne uken skal gå fort! 
Jeg skulle ikke teste før lørdag, men... utålmodig meg klarte ikke å la være.

Tusen takk, da er jeg ikke blitt helt skrullete!Ser en tydelig strek ja! Så mange kjekke nyheter her inne i dag.
Gratulerer så mye![]()
Jeg ser også en strek!! GratulererJeg skulle ikke teste før lørdag, men... utålmodig meg klarte ikke å la være.

TakkSpennende, og yay, endelig.Føler på meg at denne uken skal gå fort!
Lykke til!![]()

GRATULERER!!! Fine streker er så fint! Dette holder helt i mål det. Du er gravid!Endelig testdato og testene er helt nydelige! Fine streker og 2-3 på Clearblue digital.