Juni 2019 <3

Bare 4 egg ut. Veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå. :(

Sist hadde jeg bare ett igjen til innsett, når de skulle dyrke de 5 jeg hadde helt til blasto. Etter innsett mistet jeg jo gullegget som ble til den lille bønnen min med blinkende hjerte også.

Krysser fingrene :Heartred

BAH, sprayen er drepen! Nå er det jo 6 spray om dagen men kjenner at kroppen og huet er slitent :hungover: Kjennes helt tom ut, er mye mas og stress på jobb så hjelper ikke akkurat til det heller :dead:
Hadde nesten gleda meg til å begynne på sprøytene til helgen :yuck::woot:

Uff, den sprayen virker slitsom. Aldri prøvd det, enda. Godt det er helg nå da!

Håper formen stiger. :Heartred

Uff, den sprayen virker slitsom. Aldri prøvd det, enda. Godt det er helg nå da!

Håper formen stiger. :Heartred
Ja kjenner at bare de to ekstra sprayen igår virka fort! Kvisene er nesten borte og hatt hodepine i hele dag og i går kveld, måtte tvinge med mannen på en høy hoppe runde for å bli kvitt det igår :hilarious: Ja nå er det godt med helg! Men tror egentlig jeg burde sette meg ned med litt papir arbeid i helgen men har ikke lyst :shifty:

Last edited:
Begynner snart å grine! På dag 20 og fremdeles ikke eggløsning :arghh: Aldri hatt så lang syklus før, hva feiler det kroppen min da? Går jo å venter på å få innsett i naturlig syklus. Nå er jeg mer enn nok klar :(

Begynner snart å grine! På dag 20 og fremdeles ikke eggløsning :arghh: Aldri hatt så lang syklus før, hva feiler det kroppen min da? Går jo å venter på å få innsett i naturlig syklus. Nå er jeg mer enn nok klar :(
Uff, all denne ventiden i denne prosessen kan gjøre enhver gærn! Har du vært på kontroll? Hvor stor var den største folikkelen, og hvordan så slimhinna ut?

Skal også sette inn i naturlig syklus. Jeg er på syklusdag 15, og fikk også negativ eggløsningstest i dag.

3 av 4 egg i minicrewet mitt henger fortsatt med, nå på tredje dag. Måtte de fortsette å dele seg helt til ev. innsettsdag på onsdag.

:love017 :love017 :love017

Håper og tror eggløsning er rett rundt hjørnet @Sissie og @litapi

:hug007

Off så kjedelig. Kan du ikke få ta Ovitrelle?

Jeg tror jeg hadde naturlig FER nå; hadde kun fem dager med Femar i forkant. Men, siden det så ut til at min eggløsning falt på ‘feil’ dag ift helg/helligdager fikk jeg ta Ovitrelle/Lutinus.

3 av 4 egg i minicrewet mitt henger fortsatt med, nå på tredje dag. Måtte de fortsette å dele seg helt til ev. innsettsdag på onsdag.

:love017 :love017 :love017
Hurra! Og så gøy at du får oppdatering på en søndag.

Krysser fingrene for at alle 3 utvikler seg videre ❤️

Uff, all denne ventiden i denne prosessen kan gjøre enhver gærn! Har du vært på kontroll? Hvor stor var den største folikkelen, og hvordan så slimhinna ut?

Skal også sette inn i naturlig syklus. Jeg er på syklusdag 15, og fikk også negativ eggløsningstest i dag.
Blir litt gærn ja... siste kontroll var på tirsdag. Da CAR slimhinne 5,4 og største folikkel 11 cm. Skal ringe inn o morgen, så da blir det evt. ny kontroll og ovitrelle tenker jeg. Håper du får positiv test snart så det blir innsett på deg!

Off så kjedelig. Kan du ikke få ta Ovitrelle?

Jeg tror jeg hadde naturlig FER nå; hadde kun fem dager med Femar i forkant. Men, siden det så ut til at min eggløsning falt på ‘feil’ dag ift helg/helligdager fikk jeg ta Ovitrelle/Lutinus.
Jo, regner med det blir ovitrelle i morgen. De nevnte noe om det så det ikke skal falle på helg her også. Ringer inn i morgen. Hvordan har det gått med rugeperioden? Blir rart å ruge uten ett uttak først.

Jo, regner med det blir ovitrelle i morgen. De nevnte noe om det så det ikke skal falle på helg her også. Ringer inn i morgen. Hvordan har det gått med rugeperioden? Blir rart å ruge uten ett uttak først.

Så bra! :)

Rugingen ser ut til å ha gått helt supert - doble streker og 2-3 på CbD i dag (testdato). Så nå kan Haugesund bare ringe :Heartred

Jeg har jo hatt to uttak med avbrutt innsett, og ett FER-innsett, så har jo ingenting å sammenligne med. Men jeg syns innsett uten uttak var helt fantastisk!

Lykke til i dag! :)

Endelig testdato og testene er helt nydelige! Fine streker og 2-3 på Clearblue digital.

Tror jammen jeg er gravid! :wav

Nå må det bare holde :Heartred

Så bra! :)

Rugingen ser ut til å ha gått helt supert - doble streker og 2-3 på CbD i dag (testdato). Så nå kan Haugesund bare ringe :Heartred

Jeg har jo hatt to uttak med avbrutt innsett, og ett FER-innsett, så har jo ingenting å sammenligne med. Men jeg syns innsett uten uttak var helt fantastisk!

Lykke til i dag! :)
Hurra hurra!! Nå ble jeg glad! Godt å høre! Gratulerer så mye!!! :Heartred Blir en hyggelig tlf i dag :D

Ble positiv eggløsningstest på meg i dag, så da er jeg i gang også. Blir nok litt Lutinus siden jeg spotter så mange dager før mens, men det tar jeg gladelig om det hjelper på å forlenge lutealfasen!

Back
Topp