Juni 2019 <3

:love017
Da er en perfekt liten blasto plassert trygt inn i livmora. Nå må den bare bli der, vokse som den skal, og trives i hele 9 mnd.

Og ja, testdato 1. juli. :smiley-angelic001
Hurra!!
Gratulerer som ruger.
Lille spire skal vokse og gro i 9 måneder!
❤️

:love017
Da er en perfekt liten blasto plassert trygt inn i livmora. Nå må den bare bli der, vokse som den skal, og trives i hele 9 mnd.

Og ja, testdato 1. juli. :smiley-angelic001
Tvi tvi!! Har såå tro på blastocyster altså! Min henger fremdeles med, og nå krysser vi bare for at din også gjør det:smiley-ashamed005

Det blir ny kontroll i morgen og uttak enten mandag eller tirsdag her. De vil holde meg litt lenge på medisiner siden jeg de siste gangene har fått ut mange egg, men hvor få har vært modne. Føler meg allerede utrolig stinn og øm i eggstokkene, så tror ikke denne helgen blir veldig behagelig :p. Men alt for best mulig resultat selvsagt :happy:. Er det noen som har erfaring med å transportere ovitrelle i f. Eks. kjølebag? Skal på hytta i helgen.

Testdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg :nailbiting::wideyed:

Vedlegg

• 7C59DA1D-8911-4750-B7D2-301E3D1AA382.jpeg
    7C59DA1D-8911-4750-B7D2-301E3D1AA382.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 70
Testdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg :nailbiting::wideyed:
Gratulerer! :Heartbigred Så spennende.

Jeg klør i fingrene etter å teste allerede, men ovitrelle er vel knapt utav kroppen.

Endelig ruger!! Fikk satt inn to tredagers eskimoer i dag! Testdato 2. juli. Krysser fingre og håper at ett av dem vil bli med hele veien :happy:
Fantastisk! ❤️
Jeg sitter på venterommet å gleder meg til å bli din rugevenn.

Dette går hele veien!

Back
Topp