Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som ruger, konemor!33 år - 1. ICSI - St Olavs hospital - progynova og cyclogest- Innsett 21.06.19- testdato 05.07.19
Spennende!Engelku 37 #1 #ivf spiren Trondheim - fyremandel, bemfola og cyclogest. Utak 21.6 forhåpentlig innsett 24.6
Blir en spennende helg![]()

Tusen takk! Det ble endelig nå i en styrt syklusGratulerer som ruger, konemor!![]()

Det var kjedelig å høreTest dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.
Så tristTest dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.
Spennende!
Krysser fingrene for innsett på mandag for deg[/QUOTE
Takk for det![]()
Så trist. Ønsker dere lykke til i august/september. Stor, stor klem!Test dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.
Endelig testdato og testene er helt nydelige! Fine streker og 2-3 på Clearblue digital.
Tror jammen jeg er gravid!
Nå må det bare holde![]()

Testdag er ikke før på lørdag (22.06), men etter flere strimmel tester så prøvde jeg meg på en CB i dag. Tror jeg er gravid jeg![]()

Jeg hadde kontroll i dag og skal ha uttak på tirsdag, så da ligger vi ganske likt![]()
Engelku 37 #1 #ivf spiren Trondheim - fyremandel, bemfola, otrivelle og cyclogest. Utak 21.6 forhåpentlig innsett 24.6
Blir en spennende helg![]()
33 år - 1. ICSI - St Olavs hospital - progynova og cyclogest- Innsett 21.06.19- testdato 05.07.19

Test dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.

Det var dumtTest dato i dag men det gjekk ikkje denna gangen heller. Fekk positiv test sist uke men testene blei svakere og svakere i helga. Så då blir det nytt fryse forsøk i august/ september.