Juni 2019 <3

Måte ta ein test i dag, og når fyste var positiv måte eg ta ein til berre for og sjekke den og

Vedlegg

• 15604079336025940536268070444311.jpg
    15604079336025940536268070444311.jpg
    6,1 KB · Visninger: 95
Da er kontroll gjort! Slimhinna var på 4,8 så nå skal jeg begynne på SEKS spray om dagen! Kjære vene :hilarious: Ny kontroll på tirsdag!!

Uttak i morgen. Frykter for tykk slimhinne/ett eller annet feil, til at det blir innsett denne syklusen, men krysser fingrene for både det, og for fine egg.

:smiley-angelic001

Da er jeg ruger ❤❤

Bare 4 egg ut. Veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå. :(

Sist hadde jeg bare ett igjen til innsett, når de skulle dyrke de 5 jeg hadde helt til blasto. Etter innsett mistet jeg jo gullegget som ble til den lille bønnen min med blinkende hjerte også.

Sist hadde jeg bare ett igjen til innsett, når de skulle dyrke de 5 jeg hadde helt til blasto. Etter innsett mistet jeg jo gullegget som ble til den lille bønnen min med blinkende hjerte også.
Krysser alt jeg har for at det blir et perfekt embryo til innsett, eller flere :smiley-angelic001

4 egg er mer enn ett! Krysser fingre for at dette går bra ❤️

Håper gullegget er blant de fire :Heartred Lykke til!

BAH, sprayen er drepen! Nå er det jo 6 spray om dagen men kjenner at kroppen og huet er slitent :hungover: Kjennes helt tom ut, er mye mas og stress på jobb så hjelper ikke akkurat til det heller :dead:
Hadde nesten gleda meg til å begynne på sprøytene til helgen :yuck::woot:

Back
Topp