Vet ikke endaSå spennende!Blir det innsett i juni også?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke endaSå spennende!Blir det innsett i juni også?
![]()

Så spennende!Vet ikke endaSkal på kontroll torsdag den 13 og da får jeg vel vite om jeg kan starte på sprøyter
Kan godt hende det blir innsett samme uke om uttaket er på mandag for eksempel
![]()

Lolloen - 38 - barn 2 #FER1 - Haukeland - Lutinus -innsett 07.06

Månemamma - 29 - barn 2 - FER - Haugesund - Progynova, gonal-f , fyremadel og lutinus.
Satt inn blastocyst mandag (5 dagers). Testdag er 13.06. Dette er altså så nervepirrende. Ovitrelle kjenner jeg er utav kroppen ettersom brystene ikke er like ømme som sist uke. Noen andre som har fått satt inn blastocyst nå i juni?![]()
skikkelig nervepirrende dager ja. Klarer du holde deg til testdagen tror du?
Var på kontroll i dag. Litt tidlig, og det viste seg å være rett, slimhinne bare på 5 mm, og folikler ca. 8mm.Ny kontroll på tirsdag 11/6. Har plutselig fått noen dager lengre sykluser de siste månedene, så vi får bare vente... Ble enig med legen å starte eggløsningstester på søndag for sikkerhets skyld
Er så klar for å bli ruger nå, fremdeles ikke hatt innsett på snart et halvt år![]()
Gratulerer som rugerskikkelig nervepirrende dager ja. Klarer du holde deg til testdagen tror du?
Ingen på listen som ruger foreløpig ser det ut som, utenom deg![]()
Jeg har selvfølgelig ikke klart å holde meg men prøver å holde meg til en test om dagen. I dag var den blendahvit. Vet ikke helt hva jeg skal forvente. Alt av symptomer etter ovitrelle er utav kroppen nå.. Så nå virker det som om alt bare står på hold. Ikke lengre oppblåst mage, ikke noe stikking, heller ikke særlig trøtt. Jeg har sett så mange gravide kvinner på jobben i dag. (og kjenner virkelig på hvor frustrerende dette er). Skal forsøke å holde meg et par dager nå..![]()
Gratulerer som ruger! Jeg skal sette inn blasto (frys) neste fredag!Månemamma - 29 - barn 2 - FER - Haugesund - Progynova, gonal-f , fyremadel og lutinus.
Satt inn blastocyst mandag (5 dagers). Testdag er 13.06. Dette er altså så nervepirrende. Ovitrelle kjenner jeg er utav kroppen ettersom brystene ikke er like ømme som sist uke. Noen andre som har fått satt inn blastocyst nå i juni?![]()
Jeg kan justeres
- Daydream - 32 - barn1 - #FER1 - Haugesund - Letrozol - Innsett 13/06 - Testedato 28/06
Så spennende! Kun 6 dager mellom oss nå![]()
Gratulerer som ruger
Skal jeg legge til noe testdato?
Oi spennende! Det gikk fortJeg kan justeres
- Daydream - 32 - barn1 - #FER1 - Haugesund - Letrozol - Innsett 13/06 - Testedato 28/06
Oi spennende! Det gikk fort![]()
Da er det bare å vente på skrulleukeneJa, gosh. Jeg hadde regna med en uke til med testing![]()
de dagene er laaaange Da er det bare å vente på skrulleukenede dagene er laaaange
![]()