Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tester! Gratulerer!!Måte ta ein test i dag, og når fyste var positiv måte eg ta ein til berre for og sjekke den og

Måte ta ein test i dag, og når fyste var positiv måte eg ta ein til berre for og sjekke den og

Hurra! Håper jeg følger etter neste uke!Da er jeg ruger ❤❤
Håper at alt går i orden! Du må ha lykke til i morgen!Uttak i morgen. Frykter for tykk slimhinne/ett eller annet feil, til at det blir innsett denne syklusen, men krysser fingrene for både det, og for fine egg.
![]()
Uttak i morgen. Frykter for tykk slimhinne/ett eller annet feil, til at det blir innsett denne syklusen, men krysser fingrene for både det, og for fine egg.
![]()

Graaatulerer!!Måte ta ein test i dag, og når fyste var positiv måte eg ta ein til berre for og sjekke den og
Lykke til i dag!Uttak i morgen. Frykter for tykk slimhinne/ett eller annet feil, til at det blir innsett denne syklusen, men krysser fingrene for både det, og for fine egg.
![]()

Krysser alt jeg har for at det blir et perfekt embryo til innsett, eller flereBare 4 egg ut. Veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå.
Sist hadde jeg bare ett igjen til innsett, når de skulle dyrke de 5 jeg hadde helt til blasto. Etter innsett mistet jeg jo gullegget som ble til den lille bønnen min med blinkende hjerte også.

4 egg er mer enn ett! Krysser fingre for at dette går braBare 4 egg ut. Veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå.
Sist hadde jeg bare ett igjen til innsett, når de skulle dyrke de 5 jeg hadde helt til blasto. Etter innsett mistet jeg jo gullegget som ble til den lille bønnen min med blinkende hjerte også.
Prøver alt jeg kan å være positiv. Tusen hjertelig takkKrysser alt jeg har for at det blir et perfekt embryo til innsett, eller flere![]()

Det er sant. Føltes bare så puslete, og så lite å gå på. Håper virkelig st det er god kvalitet i det minste. Tusen, tusen takk4 egg er mer enn ett! Krysser fingre for at dette går bra![]()

Bare 4 egg ut. Veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå.
Lykke til!
Kjennes helt tom ut, er mye mas og stress på jobb så hjelper ikke akkurat til det heller