~Julitråden~

Sykkelstativ er ferdig montert i kveld. Og jeg ser i krystsllkula at neste sommer har vi enten ikke med sykler, eller en tilhenger. Hallo. Den er jo halvparten av lengden til en henger, men har ikke eget hjul å balansere på!!!

Ser skummelt ut. Går nok bra. Men jeg som syntes tilhenger hørtes skummelt ut og stativ langt bedre har ombestemt meg. Det lille til to sykler stroppet fast som vi hadde i pinse er ikke noe. Dette til 4 som står i egne spor låst på hjulene og festet med festearmer er skikkelig og solid, for all del. Men, vel. Svært.

Straks ferdig på kveldsvakt nå, venter bare på at klokka skal bli 23 :p
Usj, travel dag imorgen. Først få ungene i bhg før tannlegetime kl 09.30. Deretter møte megler for overtagelse kl 12. Og deretter jobb.

Straks ferdig på kveldsvakt nå, venter bare på at klokka skal bli 23 :p
Usj, travel dag imorgen. Først få ungene i bhg før tannlegetime kl 09.30. Deretter møte megler for overtagelse kl 12. Og deretter jobb.
Det var et stramt program ja

Jeg skal.... Hente posten til min bror. Få en kode til døra deres og legge posten inn i gangen. Handle litt mat, og ellers pakke, og rydde stua. Sistnevnte kan ta tid da, det kan det. Meningen er at ungene skal delta, men vi får se.

Det var et stramt program ja

Jeg skal.... Hente posten til min bror. Få en kode til døra deres og legge posten inn i gangen. Handle litt mat, og ellers pakke, og rydde stua. Sistnevnte kan ta tid da, det kan det. Meningen er at ungene skal delta, men vi får se.
Jepp, men så har jeg fri torsdag til og med søndag (med unntak at jeg er alene med ungene alle dagene da :p) :D

Jepp, men så har jeg fri torsdag til og med søndag (med unntak at jeg er alene med ungene alle dagene da :p) :D
Vi skal på hyttetur torsdag til søndag :)
I morgen skal jeg rydde ferdig, pakke og dugnad i sameiet (håpe virkelig været er bedre da).

Jeg har startet ferie, det samme har min mann, ungene deler vi derved på og fredag regner jeg med at vi drar. Med det skumle stativet

Vi skal på hyttetur torsdag til søndag :)
I morgen skal jeg rydde ferdig, pakke og dugnad i sameiet (håpe virkelig været er bedre da).
I dag var eneste dag med meldt opphold her til så langt yr melder, derav at mannen monterte monster - stativet som jeg bare ikke hadde helt klart å se for meg.

Men rydde og pakke står på planen min også for i morgen.

God morgen
I dag må det pakkes ut , vaske klær og ryddes.. Mannen jobber, kengubarndt skal Møte venner på badeland så da er det vel bare jeg da som må gjøre de oppgavene :p

God morgen.

7.58 begynte arbeidsdagen til mannen i gravemaskinen noen meter fra soverommet vårt. Jeg var våken, så det er greit. Men lyden blir litt slitsom i lengden. De ga seg kl 20 i går, 10 timer etter at den kom.

Godt vi snart skal på ferie

God morgen
I dag må det pakkes ut , vaske klær og ryddes.. Mannen jobber, kengubarndt skal Møte venner på badeland så da er det vel bare jeg da som må gjøre de oppgavene :p
Hørtes sånn ut. Og ikke helt ukjent.

God morgen.

7.58 begynte arbeidsdagen til mannen i gravemaskinen noen meter fra soverommet vårt. Jeg var våken, så det er greit. Men lyden blir litt slitsom i lengden. De ga seg kl 20 i går, 10 timer etter at den kom.

Godt vi snart skal på ferie
Blir slitsomt med sånn lyd over tid ja

Hmm, spørs om jeg ber mannen ta av det monster - stativet om jeg skal på handletur forresten, bilen blir jo en meter lenger og kan ikke parkere hvor som helst.

Usj, gruer meg til tannlegen, skal borre to små hull :dead:
Hun sa at jeg kunne bare høre på musikk eller noe hvis det hjalp, så tror jammen at jeg skal ha med ørepropper og høre podcast :nailbiting:

Back
Topp