~Julitråden~

Usj, gruer meg til tannlegen, skal borre to små hull :dead:
Hun sa at jeg kunne bare høre på musikk eller noe hvis det hjalp, så tror jammen at jeg skal ha med ørepropper og høre podcast :nailbiting:
Ah det var lurt, jeg klarer ikke det selv men kengubarnet skal fikse hull for første gang i morgen så da kan jeg tipse han om musikk på øret

God morgen:D Merke eg har fri ja. Ligg i senga enda:D Skal ikkje reise vekk før den 20 juli, da komme barna tilbake til meg 2 dager etterpå:)

Ah det var lurt, jeg klarer ikke det selv men kengubarnet skal fikse hull for første gang i morgen så da kan jeg tipse han om musikk på øret
Overstått for idag, siste borring imorgen (ikke vært hos tannlegen siden februar 2019, og så kom korona så de små jeg har begynnelse på hadde utviklet seg). Min tannlege sa at jeg bare måtte ha med noe å lytte til, var ingen problem for henne :happy: fungerte fint, syns jeg:D

Skal bestille en vinterjakke , men usikker på str. 104 eller 110 . De jakkene pleier være stor på str. Hun kan jo ikke drukne i den heller, samtidig greit den varer litt 270E20EA-CD3C-471E-90AB-0172A866BF10.jpeg

Back
Topp