Juliskravla - sommer!

Ja, hytter mot hotell er et som om hva man ønsker. Pris, plass, fasiliteter, lokalisering.

Bobil er billigere enn hytte, dersom du kan låne en (dyyyyyyyyrt å kjøpe), men ofte ikke plass til veldig mange folk, så sjekk opp hvor mange unger du lovlig kan ha med i den
Ja, er jo nettopp det og. Tror den kan gå pr nå med 3 barn, men ikke mer enn det.

Er det galt å si at jeg begynner å bli sliten av ferien til frøkna? -,- føler jeg ikke får en eneste pause…
Det er veldig innafor. Slitne vi også. Eldste( som virker som har fått en personlighetsforstyrrelse av for lang ferie) går oss på nervene etter 5 uker ferie. Er på 6.uka nå.

Å så blir det ikke like dyrt som to hotellrom

Nei, når man må ha to rom, så blir det fort dyrt for plassen. Vi har gjerne greid oss med familierom til nå.

Nei da kan man jo dele fortsatt
Ja. Min blir 14 neste måned men godtar fint å dele telt med oss. Han får ligge helt i ene enden med søstrene mellom seg og oss voksne, og selvsagt skifte i fred med lukket "dør" så det holder for ham enda. Han deler soverom med oss hos svigermor også. Det rett og slett er ikke så mange rom å ta av, men hvorfor det er søsteren på 11 som har rom alene mens han og yngste deler med oss er noe uvisst. Meget mulig det byttes om etterhvert.

Men. Det er en viss sånn "ferie er unntakstilstand" greie over det. Så det går, på sitt vis.

Her har camping i dag betydd, Morgenbad i badesjø like utenfor teltet. Besøk på designer outlet (med nike, puma, gant++) småby besøk, og lek på stranden, fotballspill mm. I morgen betyr det 5 min kjøring til stor fornøyelse park (heide park).
Så camping kan nok bety ganske mye forskjellig

Vedlegg

• 20220725_205942.jpg
    20220725_205942.jpg
    4,2 MB · Visninger: 6
Ja. Min blir 14 neste måned men godtar fint å dele telt med oss. Han får ligge helt i ene enden med søstrene mellom seg og oss voksne, og selvsagt skifte i fred med lukket "dør" så det holder for ham enda. Han deler soverom med oss hos svigermor også. Det rett og slett er ikke så mange rom å ta av, men hvorfor det er søsteren på 11 som har rom alene mens han og yngste deler med oss er noe uvisst. Meget mulig det byttes om etterhvert.

Men. Det er en viss sånn "ferie er unntakstilstand" greie over det. Så det går, på sitt vis.
Fra 14 år har han hatt rom alene på hotell, har som regel hatt med seg noen da så , me uansett greit å slippe å dele med foreldre etterhvert også

Fra 14 år har han hatt rom alene på hotell, har som regel hatt med seg noen da så , me uansett greit å slippe å dele med foreldre etterhvert også
Vi får se hvordan neste sommer blir. Vi har evt mulighet til å ha med et lite ekstra telt også

Nei da kan man jo dele fortsatt

Ja, men ser for meg at eget rom blir fint etterhvert. Har egentlig vært greit med hytte med flere rom. Å kunne legge de minste, selv om de eldste skal se litt lengre på tv, f.eks.. ganske praktisk.

Her har camping i dag betydd, Morgenbad i badesjø like utenfor teltet. Besøk på designer outlet (med nike, puma, gant++) småby besøk, og lek på stranden, fotballspill mm. I morgen betyr det 5 min kjøring til stor fornøyelse park (heide park).
Så camping kan nok bety ganske mye forskjellig

Høres hyggelig ut! :)

Back
Topp