Hva slags hest?Hesten vår (nr2) kommer denne ukadet blir spennende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags hest?Hesten vår (nr2) kommer denne ukadet blir spennende.
Hva slags hest?
Fort gjort det der. I ferien bor vi jo ofte tettere på hverandre enn ellersEr nok ferien som er litt skyldig her også.
Han foretrekker å sove på samme rom som andre, og når vi var i Danmark så delte han rom med storebror.
Dog, ikke samme seng
Nei stakkar..Jadda.
Våkner klokka 7. Klar for å stå opp, vaske og kle på tre unger og frokost, avreise 8.30 for å møte svigerfar 9 og være i hunderfossen 10.
Strekker meg etter mobilen. Det ligger det sms fra min 11 åring, den eneste som ikke sover på samme rom som oss.
"Jeg er kvalm."
Så her sitter jeg og dingler. Mannen tar med de to andre ungene sammen med svigerfar og de to ungene, eller ungdommer regnes vel flertallet som her.
Og jeg sitter her med en unge som brekker seg uten å ha noe i kroppen. Og slett ikke er i form.
Ikke noe kjekt, neiNei stakkar..
God bedringJadda.
Våkner klokka 7. Klar for å stå opp, vaske og kle på tre unger og frokost, avreise 8.30 for å møte svigerfar 9 og være i hunderfossen 10.
Strekker meg etter mobilen. Det ligger det sms fra min 11 åring, den eneste som ikke sover på samme rom som oss.
"Jeg er kvalm."
Så her sitter jeg og dingler. Mannen tar med de to andre ungene sammen med svigerfar og de to ungene, eller ungdommer regnes vel flertallet som her.
Og jeg sitter her med en unge som brekker seg uten å ha noe i kroppen. Og slett ikke er i form.
Stakkars.Jadda.
"Jeg er kvalm."
TakkGod bedring
Pubertet har jeg ikke tenkt at det kunne være.Stakkars.
Har du prøvd å få i henne noe mat for å se hvordan det går?
Hun er 11 år, og kvalme i den alderen kan være en del av puberteten, og da vil det hjelpe med litt mat, gjerne noe salt kjeks eller lignende.
Uansett, masse god bedring til henne
Selvfølgelig har hun det best hjemme.Pubertet har jeg ikke tenkt at det kunne være.
Nå er det gått 4 timer. For en halvtime siden klarte hun ikke beholde et markjordbær. Men nå har hun klart å suge opp isen som hadde smeltet på en tallerken, med et sugerør. Og behold den. Sitter under et pledd og ser på tv. Ikke i form. Men det virker å ha snudd i alle fall.
(ja, vi prøvde mat. Hun bare brakk seg. Prøvde salt. Hun kastet opp den potetskruen også.)
Men nå kommer hun seg.
Trolig har hun der best med å bare vær her. Men hadde jeg hatt en bil hadde jeg trolig kjørt opp og tatt siste del av dagen med de andre. Men får meg ikke helt til å be svigermor kjøre oss opp heller. Ungen er jo ikke helt bra enda heller akkurat.
Syns dere skal dra jeg.Meget mulig ikke vi andre blir syke nei, nå har det gitt seg og hun er mye bedre, og har faktisk lyst å reise opp for å få med seg slutten av dagen, vi HAR jo billettene. Først og fremst skal hun spise, så får vi se hva det blir til, jeg må låne bil av svigermor eller min svigerinne i så fall, vår bil kjørte jo for flere timer siden. Mulig det er bedre om vi bare blir her, men om vi får det til og hun orker så unner jeg henne det. På mitt absurde, frustrerte vis
Hun skulle bare spise litt først, jeg stekte et egg til henne. Nå ligger hun på sofaen og er kvalm igjen. Og vil ikke, sier hun. For hun er bare kvalm. Og alt er bare dumt.Syns dere skal dra jeg.
Siden dere kjører egen bli så kan dere jo bare dra igjen dersom det blir for mye![]()
uff så trist, tenke rp degPappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.
Klem.Pappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.
Det er helt lov å klage over sine egne frustrasjonerKlem.
Da er jo mine rablinger om egne problemer bare peanuts. Virkelig
Klem.