Juli/August

Det blir uttak 29.08! Gruer meg....
Det kommer til å gå kjempefint! Men skjønner hvordan du har det. Jeg var sånn på søndag selv. Helt ute av meg selv. Men jeg vet at dere kommer til å få strrrrålende nyheter og et nydelig resultat om 9 mnd:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Det kommer til å gå kjempefint! Men skjønner hvordan du har det. Jeg var sånn på søndag selv. Helt ute av meg selv. Men jeg vet at dere kommer til å få strrrrålende nyheter og et nydelig resultat om 9 mnd:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tusen takk! Håper på et positiv test for oss om et par uker!
 
Tusen takk! Håper på et positiv test for oss om et par uker!
Me to!!! Da skal jeg ta første fly til Bergen og gi deg en stoooor klem!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her er det ultralyd imorgen! Håper på uttak mandag..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blir uttak på meg tirsdag.. Masse egg. Blir spennende hvor mange de får ut denne gangen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med deg da?
Vi skal sitte inn om halvannen uke (37) håper det blir / har blitt positiv test på deg :)


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
Heeeei! Har pause fra forum! Så jukser litt nå:) har satt inn 1 frys... Testdag på fredag ! Har jobbet og holdt meg veeeldig opptatt, så har egentlig gått veldig bra:)
 
Heeeei! Har pause fra forum! Så jukser litt nå:) har satt inn 1 frys... Testdag på fredag ! Har jobbet og holdt meg veeeldig opptatt, så har egentlig gått veldig bra:)
Spennende !gi en lyd hvordan det går :) håper d blir full klaff <3 selv har jeg innsett på fredag :)


Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3
 
Back
Topp