Juli/August

Starter stimulering i morgen! endelig etter så mange måneder venting er vi i gang igjen! Første ul 26. august! :)
YAY!!! Det er så godt å være i gang! Er så kjedelig når man er midt mellom forsøk og bare venter...
 
Tror jeg også skal kaste meg med her, selv om det er en stund siden vi startet vårt første FER i forsøk 2. Jeg har stått på progynova hadde innsett 12.aug. Skal teste om ei uke. Spennende å se at så mange er i gang nå i august. Måtte dette bli den store baby BOM måneden :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tror jeg også skal kaste meg med her, selv om det er en stund siden vi startet vårt første FER i forsøk 2. Jeg har stått på progynova hadde innsett 12.aug. Skal teste om ei uke. Spennende å se at så mange er i gang nå i august. Måtte dette bli den store baby BOM måneden :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Oooh! Så spennende!:):) August blir garantert en baby boom mnd!;):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Tror jeg også skal kaste meg med her, selv om det er en stund siden vi startet vårt første FER i forsøk 2. Jeg har stått på progynova hadde innsett 12.aug. Skal teste om ei uke. Spennende å se at så mange er i gang nå i august. Måtte dette bli den store baby BOM måneden :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra! Rug vel og håper som du sier blir en baby BOM månede! :)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Begynner på sprøyter imorgen!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Begynner på sprøyter imorgen!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva slags sprøyter skal du ta?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
200 ie gonal F

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er blitt vant med stikkingen.. Så det gikk veldig bra. Utallige runder ivf og svangerskapsdiabetes under graviditetene har gjort sitt til at å stikke seg selv går som en lek..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Første sprøyten er satt! Da er jeg i gang! :)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Herlig!!:):) Grattis :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Let the games begin;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg har et lite spørsmål til dere. Jeg hadde innsett den 12.08. FER forsøk. Min siste førstedagend var 20.07. Hvordan blir da termin regnet ut om skulle lykkes denne gangen? Regner man ut fra mens er jeg jo allerede 5+3...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har et lite spørsmål til dere. Jeg hadde innsett den 12.08. FER forsøk. Min siste førstedagend var 20.07. Hvordan blir da termin regnet ut om skulle lykkes denne gangen? Regner man ut fra mens er jeg jo allerede 5+3...

Aner ikke hvordan man regner ut dette, men hvis du har stimulert mer enn to uker, da blir det ikke feil å telle første mens dag som startpunkt?
 
Back
Topp