Starbucks
Forumet er livet
Supert! Da har jeg ferie ogsåSå koselig. Skal være i Oslo fra 11-13 august. Skal gi beskjed.![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Da har jeg ferie ogsåSå koselig. Skal være i Oslo fra 11-13 august. Skal gi beskjed.![]()
De strimlene funker helt fint for megJeg skal begynne å ta EL tester på mandag. Wææ . Tiden går så fort. Føltes ut som jeg nettopp hadde mitt negative forsøk i juni..
Er de billig EL testene man kjøper på nett bra? Eller er det sånn at man må tyyde streken.?
Sent from my iPad using BV Forum
Weeee!!! Husker ikke helt om du skal ha langt eller kort? Jeg håper å begynne med sprøyter på torsdagNå er det bare ei uke igjen til oppstart. Har vært på apoteket og kjøpt medisiner. Klarer ikke å vente lenger![]()
Skal ha kort protokoll denne gangen også, men skal ha menupor istedenfor puregon.Weeee!!! Husker ikke helt om du skal ha langt eller kort? Jeg håper å begynne med sprøyter på torsdag
Formen er braSkal ha kort protokoll denne gangen også, men skal ha menupor istedenfor puregon.
Hvordan er formen?
Godt å høre at formen er bra.Formen er braHar tydeligvis ikke vært så uheldig med symptomer på spray som mange andre har vært
Er superklar for å begynne på sprøytene! Ser ut som om vi havner ganske likt i løypa denne gangen. Sist gikk jeg på menopur i 10-11 dager, men vet ikke hva slags sprøyter jeg skal gå på denne gangen. Men tipper jeg skal gå omtrent like lenge
Yay!
Jeg aner ikke. Trodde man bare byttet fra spray til sprøyter. Klinikken åpnet først i dag etter sommeren, så jeg håper å vite noe mer på onsdagGodt å høre at formen er bra.fortsetter du med spray etter sprøytestart også?
Ja vi havner ganske likt i løypa, det blir kjempe artig!
Oi! Ja, det var jammen dyrt! Sjekket med apoteket igår og tilsammen på 3 runder, så er jeg oppe i ca 15.000 på medisiner.Jeg har uttak i morgen! Jeg har stimulert i 14. dager denne gangen, føler det var veldig lang tid.. Først satte vi Elonva-sprøyten, den varte i 6 dager. Deretter satte vi 8 sprøyter Gonal-f 300ie, så det ble dyrt. Rundt 17000,- bare for sprøytene. I tillegg kommer oppholdet i Danmark som blir på over en uke, siden folliklene vokste så langsomt. Så anbefaler ikke å reise utenlands før det er tid for uttak.. Nå må vi leve lenge på sparebluss når vi kommer hjem. Men det er jo ikke første gang, så vi klarer det helt fint. Håper det blir full klaff nå da, dette blir jo det 8. forsøket når alle runder er regnet med. Slitsomt og dyrt! Lykke til alle!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Masse lykke til i morgenJeg har uttak i morgen! Jeg har stimulert i 14. dager denne gangen, føler det var veldig lang tid.. Først satte vi Elonva-sprøyten, den varte i 6 dager. Deretter satte vi 8 sprøyter Gonal-f 300ie, så det ble dyrt. Rundt 17000,- bare for sprøytene. I tillegg kommer oppholdet i Danmark som blir på over en uke, siden folliklene vokste så langsomt. Så anbefaler ikke å reise utenlands før det er tid for uttak.. Nå må vi leve lenge på sparebluss når vi kommer hjem. Men det er jo ikke første gang, så vi klarer det helt fint. Håper det blir full klaff nå da, dette blir jo det 8. forsøket når alle runder er regnet med. Slitsomt og dyrt! Lykke til alle!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Oi! Ja, det var jammen dyrt! Sjekket med apoteket igår og tilsammen på 3 runder, så er jeg oppe i ca 15.000 på medisiner.
Kjøpte på apotek i oslo. 4500 for 900+300ie gonal f og en boks med prednisolon. Lurer pånom kortisonen gikk på frikortet mitt.. Men du får refundert alt over 15.800 ish daHvor kjøper du dine medisiner? Hos oss kostet ca. 8000 til 10000 hver gang.
Jeg gikk på menopur først. Det er den billigste medisinen ved ivfHvor kjøper du dine medisiner? Hos oss kostet ca. 8000 til 10000 hver gang.