Juli/August

Innsett ble på dag 24 i syklus. D blir vel ikke 5+3, men 4+3. Får vel høre med st.olavs om vi skylle være så heldige å få positiv test på tirsdag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trudde du starta igår? Eller tar du sprøyten om kvelden? Æ tok d imorrest.. :) Et steg nærmere..
Startet i går kveld ja. Jeg fikk beskjed å sette de kl. 23. Veldig sent når man skal til jobb dagen etter, men men, det er bare noen dager. Det tåler jeg.. :)
Da er vi ganske likt i løypa. Hos meg de regner ut med uttak 28 eller 29. august. Så vi får se. Mitt første UL er neste tisdag, 26.
 
Innsett ble på dag 24 i syklus. D blir vel ikke 5+3, men 4+3. Får vel høre med st.olavs om vi skylle være så heldige å få positiv test på tirsdag :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg mener å huske at noen skrev at innsett regnes som 2+2 (3) eller noe?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hei til dere som er i gang! :) Lurer på hvor raskt etter forsamtale dere fikk starte? Hører til st olavs :)
 
Startet i går kveld ja. Jeg fikk beskjed å sette de kl. 23. Veldig sent når man skal til jobb dagen etter, men men, det er bare noen dager. Det tåler jeg.. :)
Da er vi ganske likt i løypa. Hos meg de regner ut med uttak 28 eller 29. august. Så vi får se. Mitt første UL er neste tisdag, 26.
Æ har Ul 29. Og planlagt uttak og innsett uka etter, kommer an på ka Ul sir.. så æ bikker egentlig over til september gruppa..
 
Da stemmer det mer syns jeg, for da blir jeg 3+3 i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men jeg er ikke helt sikker altså:) Men tror de regner sånn ca at eggløsning er 2 uker på vei. Så får man mer nøyaktig tid når de ser str på lille fisken :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hei til dere som er i gang! :) Lurer på hvor raskt etter forsamtale dere fikk starte? Hører til st olavs :)
På privat, kan du starte raskt. Men offentlig har dessverre lengre vente tid, vet ikke om st Olav men Haukeland hadde ca 3 måneder vente tid.




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hei til dere som er i gang! :) Lurer på hvor raskt etter forsamtale dere fikk starte? Hører til st olavs :)
Jeg tror d gikk ca to mnd til oss, kan sjekke d opp mer nøyaktig om nødvendig. Men har en opplevelse at vi som hørertil st.olavs generelt kommer kjappere inn, enn ved andre sykehus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Første UL i morgen! Merke at jeg begynner å bli nervøs nå. Håper vi får noe bedre egg denne gangen. Gruer meg til uttak...
Du kommer til å få noen knallgode egg! For denne gangen er det vår tur!!! Hehe :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
WOW!!! :) for en super nyhet :) håper du får mange fine befruktede egg:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
WOW!!! :) for en super nyhet :) håper du får mange fine befruktede egg:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det håper jeg og!:):):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp