Juli/August

Fryseforsøk i august her! Fikk bare beskjed om å ringe inn juli-mens...
Denne mensen var en form for utrensels-mens fikk jeg beskjed om... Herlig.... :-p

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, ja, den er ikke som vanlige sykluser:) Mye som skal ut...hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denne mensen var en form for utrensels-mens fikk jeg beskjed om... Herlig.... :-p

Blir gøy å følge deg fremover , gleder meg til våre positive tester dukker opp i august :)

Min mens har ikke dukket opp enda! Så lurer på hvor sent i august jeg får sitte inn om alt blir forsinket. Ska i utgangspunktet sitte inn i uke 33 , har du fått noen uke ?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Blir gøy å følge deg fremover , gleder meg til våre positive tester dukker opp i august :)

Min mens har ikke dukket opp enda! Så lurer på hvor sent i august jeg får sitte inn om alt blir forsinket. Ska i utgangspunktet sitte inn i uke 33 , har du fått noen uke ?

Nei har ikke fått noen uke enda... kommer an på om mensen er her når den skal osv :))

Haha, ja, den er ikke som vanlige sykluser:) Mye som skal ut...hehe

Tell me about it! Har aaaldri mens smerter... men fyyy fae..... så vondt jeg har nå ! Ikke hele tiden .. men AU! Tror både livmor og eggstokker er på tur ut :P

Tell me about it! Har aaaldri mens smerter... men fyyy fae..... så vondt jeg har nå ! Ikke hele tiden .. men AU! Tror både livmor og eggstokker er på tur ut :P
Jeg trodde jeg hadde raknet opp innvendig... Men det blir bedre:) Om noen sykluser er det helt borte...hvis det er noen trøst. Hehe:) Alle disse hormonene setter kroppen i høygir lenge etterpå!:p

Vi skal også igang igjen snart! Spraystart 10.7, sannsynlig uttak/innsett uke 33. Jeg heier på oss alle!!! Nå er det vår tur<3

Vi skal også igang igjen snart! Spraystart 10.7, sannsynlig uttak/innsett uke 33. Jeg heier på oss alle!!! Nå er det vår tur<3

Spennede :) !! skal også sitte inn i uke 33 :)

Jeg satser på uttak/innsett i uke 35 om jeg har regnet riktig:)

Jeg satser på uttak/innsett i uke 35 om jeg har regnet riktig:)

Er dette første barn eller har du flere ?:)
Jeg har en sønn som vi fikk på vårt aller første forsøk i 2013 :) dette blir vårt andre fryseforsøk :)

Er dette første barn eller har du flere ?:)
Jeg har en sønn som vi fikk på vårt aller første forsøk i 2013 :) dette blir vårt andre fryseforsøk :)

Første barn og 3. forsøk i ivf-karusellen:)

Når skal dere starte opp? er så spent på forsøkene deres

Starter med spray i slutten av juli, og 1. kontroll 12. August. Håper jeg er nok nedregulert så jeg kan starte med sprøyter da:)

Nå begynner det å bli spennende for denne gjengen også? Er det noen som har begynt på medisiner enda? Jeg venter tr om nesten en uke! Gleder meg til å teste spray! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Havner visst her eg då :) Går på synarela no, sprøytestart 26. juli. Fyrste ul-kontroll 4. august :) Fleire som sprayar om dagen?

Jeg har vært på apoteket idag og bestilt suprecur til å starte opp med om 2 uker:)

Vi er i oslo ja:) På fertilitetssenteret:) Er det første runde på dere?

Hei!! Hvordan går det med dere damer som stimulerer? Jeg er på dag 3 med suprecur spray. Kjenner ingenting enda. Er trøtt da, men det er jeg alltid, hehe:) Og konstant svett...men det er jo alle andre og:)

Back
Topp