Så digg?Ops, der ble visst ferien min forlenget en uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg?Ops, der ble visst ferien min forlenget en uke![]()
Jeg jobbet en del de 2 første ukene, og av den grunn utvidet jeg ferien med en ukeSå digg?![]()
Aha!Jeg jobbet en del de 2 første ukene, og av den grunn utvidet jeg ferien med en uke![]()
40 min siden jeg hadde time hos legen , jeg venter fortsatt..
fysio senere i dag å så skal vi på camingen der gjengen bor
Det slipper jeg uansettVenter du over 1 time, slipper du å betale.
Håper det ordner seg daYe ye jaggu var det ikke borreliose jeg hadde
Hestekur de neste to ukene dor å bli kvitt drittet
Når man er så kvalm at man kun får i seg væske..

Jeg er heldigvis ikke gravid så bør gå over iløpet av kvelden/natten XDHadde ekstrem kvalme med nr 2, det er grusomt å vere kvalm... God betring![]()
Takk jeg ogsåHåper det ordner seg da
Jeg er heldigvis ikke gravid så bør gå over iløpet av kvelden/natten XD
Jepp. Det er detDet mistenkte eg ikkjeSkreiv det for å vise eg forstår kvalme og kor ubehagelig det er.
havnet temmelig på etterskudd da, ja...For 10 år siden kjørte vi nedover mot regjeringskvartalet… og så bomben sprenge.. vi var ganske nærme. Vi visste ikke hva som skjedde, jeg trodde det var en planlagt sprengning av ett bygg. Når vi kjørte litt videre så vi at det ikke var tilfelle. Det var glasskår i vinduene, og blødende mennesker kom ut fra bygget som ble bombet.
Jeg hørte sirener. Så flere stoppe opp for å se, jeg tenkte det beste var å komme oss unna, slik at ambulanse, politi osv kunne komme til. Da vi kjørte ut i tunnelen så vi også at brannmannskapene slet med dørene som hadde blitt løse i smellet…
Jeg kjørte og plukket opp søstera mi den dagen, ville ikke ha hu på T-banen.
Senere iløpet av dagen hørte vi om de stakkars ungdommene på utøya![]()