~Juli 2021 ~

40 min siden jeg hadde time hos legen , jeg venter fortsatt..
fysio senere i dag å så skal vi på camingen der gjengen bor

40 min siden jeg hadde time hos legen , jeg venter fortsatt..
fysio senere i dag å så skal vi på camingen der gjengen bor

Venter du over 1 time, slipper du å betale.

Vedlegg

• Screenshot_20210721-114537.jpg
    Screenshot_20210721-114537.jpg
    592,7 KB · Visninger: 12
Fysj, for ei vakt! Listene er heftige når man er 3 istedenfor de sedvanlige 4 på jobb. Ved ansvarsvakt så sitter man som mellomledd mellom de to andre på jobb + de på jobb på heldøgns og sykepleierteamet.

Telte til sammen nærmere 50anrop ila kvelden (både utgående og innkommende), fra både sykehus, ambulanse, legevakt, korttids og generelt de jeg jobbet med :wacky: havnet temmelig på etterskudd da, ja...

For 10 år siden kjørte vi nedover mot regjeringskvartalet… og så bomben sprenge.. vi var ganske nærme. Vi visste ikke hva som skjedde, jeg trodde det var en planlagt sprengning av ett bygg. Når vi kjørte litt videre så vi at det ikke var tilfelle. Det var glasskår i vinduene, og blødende mennesker kom ut fra bygget som ble bombet.
Jeg hørte sirener. Så flere stoppe opp for å se, jeg tenkte det beste var å komme oss unna, slik at ambulanse, politi osv kunne komme til. Da vi kjørte ut i tunnelen så vi også at brannmannskapene slet med dørene som hadde blitt løse i smellet…
Jeg kjørte og plukket opp søstera mi den dagen, ville ikke ha hu på T-banen.
Senere iløpet av dagen hørte vi om de stakkars ungdommene på utøya :(

For 10 år siden kjørte vi nedover mot regjeringskvartalet… og så bomben sprenge.. vi var ganske nærme. Vi visste ikke hva som skjedde, jeg trodde det var en planlagt sprengning av ett bygg. Når vi kjørte litt videre så vi at det ikke var tilfelle. Det var glasskår i vinduene, og blødende mennesker kom ut fra bygget som ble bombet.
Jeg hørte sirener. Så flere stoppe opp for å se, jeg tenkte det beste var å komme oss unna, slik at ambulanse, politi osv kunne komme til. Da vi kjørte ut i tunnelen så vi også at brannmannskapene slet med dørene som hadde blitt løse i smellet…
Jeg kjørte og plukket opp søstera mi den dagen, ville ikke ha hu på T-banen.
Senere iløpet av dagen hørte vi om de stakkars ungdommene på utøya :(

Jeg glemmer ikke den dagen.

Særlig siden jeg har en kusine som var på Utøya. Hun var på tv for 10 år siden, våt og kald. Hun var på tv nå i år. Reflektert om en vond tid.

Stolt av å kjenne henne. Utrolig vondt at hun måtte oppleve det. Hun og alle de andre.

Back
Topp