~Juli 2021 ~

Hvilken da? Og farge?
VW ID. 4 GTX i denne fargen :)
Volkswagen-VW-id4-scaled.jpg

Som forventet, jeg og minstemor er forkjøla, vi har ikke korona.

Da bør ikke der bølle ferie - planene våre så mye, bare jeg slutter å hoste. Og det gjør jeg vel helst snart. Håper jeg.

Hvordan er det med plass til hele unge - flokken, og baggasje egentlig? (sammenlignet med.. Hva hadde dere før? Eller. Har nå da rett nok, denne får dere jo til jul ser jeg)
Vi har en Peugeot 5008 nå som har 3 fulle seter bak.
Det midterste setet er litt smalere enn i den vi har nå, men ikke mye så det går helt fint
Den har et enormt bagasjerom.

Som forventet, jeg og minstemor er forkjøla, vi har ikke korona.

Da bør ikke der bølle ferie - planene våre så mye, bare jeg slutter å hoste. Og det gjør jeg vel helst snart. Håper jeg.

Så vente til symptomer er vekk og så kan dykk reisa?

Vi har en Peugeot 5008 nå som har 3 fulle seter bak.
Det midterste setet er litt smalere enn i den vi har nå, men ikke mye så det går helt fint
Den har et enormt bagasjerom.
Så på bilder at det er smalere ja. Også så der så rett ut i ryggen i motsetning til de andre?

Bagasjerommet fant jeg også mål på og det er bra størrelse ja. Men 14 cm smalere enn det jeg skal pakke i nå. Hvor jeg får et 74 cm bredt telt med en 39 cm bred kasse ved siden av, som grillen etter planen skal stå på. Og det er nok dypere også. Vi har s max og den har jo et helt fantastisk bagasjerom så det er litt som å hoppe etter wirkola å se etter ny bil da ;)

Men jeg er spent på å pakke bil i morgen etter at jeg har byttet ut alle liggrunderlagene, det utgjør en del. Særlig vårt, men ungenes også. Bildet taler litt for seg selv ang vårt.

IMG_20210706_205009.jpg

Begge disse er runde sylindere, så bredden er altså diameter rett og slett.
. Kanskje jeg ender med ledig plass ;)

Så vente til symptomer er vekk og så kan dykk reisa?
Vel. Først og fremst venter vi på at mannen skal være ferdig å jobbe. Så opprinnelig plan er å fylle bilen på lørdag og kjøre søndag etter frokost, men en mulig revidering dersom hosten gir seg er å kanskje kjøre lørdag, altså pakke i morgen, dersom han ikke må jobbe så mye. Men mulig vi kjører søndag så får vi gjort litt mer i huset.

Eller mandag, om jeg fortsetter å hoste like intenst. Men det er mindre i dag enn i går.

Vel. Først og fremst venter vi på at mannen skal være ferdig å jobbe. Så opprinnelig plan er å fylle bilen på lørdag og kjøre søndag etter frokost, men en mulig revidering dersom hosten gir seg er å kanskje kjøre lørdag, altså pakke i morgen, dersom han ikke må jobbe så mye. Men mulig vi kjører søndag så får vi gjort litt mer i huset.

Bare tenkte at me sier at man er i karantene til symptomer er vekke, enn om testen er negativ. Derfor eg lurte.

Søvnregistrering i matt å foreløbig har jeg full panikk etter min øving med utstyr på, jada dette blir spennende

Back
Topp