Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VW ID. 4 GTX i denne fargen
![]()
Det var helt fantastisk å kjøre.Ohh. Nydelig. Og ikke en dum bil heller.
Vi har vært inne på tanken om id4VW ID. 4 GTX i denne fargen
![]()
Har dere prøvekjørt den?Vi har vært inne på tanken om id4gratulerer med ny bil
![]()
Har dere prøvekjørt den?
Den er helt fantastisk
Vi har en Peugeot 5008 nå som har 3 fulle seter bak.Hvordan er det med plass til hele unge - flokken, og baggasje egentlig? (sammenlignet med.. Hva hadde dere før? Eller. Har nå da rett nok, denne får dere jo til jul ser jeg)
Som forventet, jeg og minstemor er forkjøla, vi har ikke korona.
Da bør ikke der bølle ferie - planene våre så mye, bare jeg slutter å hoste. Og det gjør jeg vel helst snart. Håper jeg.
Så på bilder at det er smalere ja. Også så der så rett ut i ryggen i motsetning til de andre?Vi har en Peugeot 5008 nå som har 3 fulle seter bak.
Det midterste setet er litt smalere enn i den vi har nå, men ikke mye så det går helt fint
Den har et enormt bagasjerom.

Vel. Først og fremst venter vi på at mannen skal være ferdig å jobbe. Så opprinnelig plan er å fylle bilen på lørdag og kjøre søndag etter frokost, men en mulig revidering dersom hosten gir seg er å kanskje kjøre lørdag, altså pakke i morgen, dersom han ikke må jobbe så mye. Men mulig vi kjører søndag så får vi gjort litt mer i huset.Så vente til symptomer er vekk og så kan dykk reisa?
Vel. Først og fremst venter vi på at mannen skal være ferdig å jobbe. Så opprinnelig plan er å fylle bilen på lørdag og kjøre søndag etter frokost, men en mulig revidering dersom hosten gir seg er å kanskje kjøre lørdag, altså pakke i morgen, dersom han ikke må jobbe så mye. Men mulig vi kjører søndag så får vi gjort litt mer i huset.
GratulererVW ID. 4 GTX i denne fargen
![]()
Nei, vi har foreløpig bare kikket på den, jeg må spare litt først til ny bilHar dere prøvekjørt den?
Den er helt fantastisk
kjøpte ny bil ifjor også (liten elbil som bil nr 2) Masse lykke tilSøvnregistrering i matt å foreløbig har jeg full panikk etter min øving med utstyr på, jada dette blir spennende