~Juli 2021 ~

Hun starta utvikling i 10 års alder. No er det tydelig bryst og hårproduksjon er i gang. Såg det når me skulle i bassenget.

Ser mi av og til for hun er ikke sjenert med bare oss her i huset, og trenger litt hjelp med den innmari treige døra på dusj-kabinettet og steller seg ellers glatt på badet samtidig som jeg hjelper søstra. (storebror låser døra og har gjort det i et par år)

Hun er komplett barn enda. Men jeg fikk ikke mens før jeg var 17 og var sent ute med alt så ligner hun meg har vi noen år på oss enda. Men får være klar og ha i hus når tiden kommer. Jeg har jo spiral og ingen blødning, brukte tøybind og menskopp før jeg fikk den, så.... Det er vel gjerne ikke der en tenåring starter.

God morgen
Tønsberg på dagstur står på programmet her ubehag, meg og mannen.
Kengubarnet sksl være hjemme

Ser jo at alle skriver om barna sine, og jeg har så lyst til å se bilder av de. Selv om jeg skjønner veldig godt at man ikke vil legge det ut på forum eller til «fremmede» :)

Det er sant og vil gjerne vise men det kommer eg ikkje til å gjera:)

Da hade jeg sørge for og krevd at han legger til at hverken du eller han kan ta ut eller overføre penger fra barnet kont.

Det skal dekke hans utgifter til ekstra tilsyn og slitasje av tøy og sengetøy, så me trenger å bruke ein del iallefall.

God morgen

Min plan var egentlig en handletur, men jeg er i karantene siden det svaret ikke kom i går, så da er det massiv klesvask da så lenge. Og, vel, det gjorde jeg i går også så en del bretting og sortering da i dag.

Ser mi av og til for hun er ikke sjenert med bare oss her i huset, og trenger litt hjelp med den innmari treige døra på dusj-kabinettet og steller seg ellers glatt på badet samtidig som jeg hjelper søstra. (storebror låser døra og har gjort det i et par år)

Hun er komplett barn enda. Men jeg fikk ikke mens før jeg var 17 og var sent ute med alt så ligner hun meg har vi noen år på oss enda. Men får være klar og ha i hus når tiden kommer. Jeg har jo spiral og ingen blødning, brukte tøybind og menskopp før jeg fikk den, så.... Det er vel gjerne ikke der en tenåring starter.

Mi er meir tilbakeholden, særlig siden hun utvikla seg. Eg fikk mensen tidlig på ungdomsskolen. Eg bruke attends pga skade etter ryggoperasjoner, så må kjøpe inn anna til henne.

Når saken det henvises til ikke har bilde dukker gjerne et annet bilde fra samme nettavis opp.

Ikke en helt heldig kombinasjon her:

Screenshot_20210708_120844_com.huawei.android.launcher.jpg

Eg bruker 85D, så hun er nok ikkje ferdig utvikla. Kusina hennes bruke 85C og hun har ikkje fått barn enda. Og ja, hun skal få bruke BH:)

Godt å høre at du står opp for henne <3
Er nok mer jeg som er litt barn i kroppen :p men fornøyd med meg selv likevel! :p

Bahh, dette svaret lar vente på seg, så noe handletur blir det nok ikke i dag. Godt vi ikke skal dra før søndag. Lørdag kan enda gå for min del gitt at vi slutter å hoste så infernalsk da, men det avhenger av at testsvaret 1)er negativt, 2)kommer i kveld eller tidlig i morgen og 3)mannen har tid til å pakke bil med meg på fredag.

Planen er egentlig å pakke bilen lørdag og kjøre søndag.

Skulle bare titte, endte opp med prøvekjøring og å bestille en splitter ny bil :P

Jeg er ganske sikker på at jeg er testet to ganger før, men helsenorge viser bare en. Viser to på minstemor.

Vi ble begge testet i går og venter på svar.

Jeg kan ikke huske at jeg led slik sist, unger mangel på fysisk kontakt med min mann. Jeg er i karantene. Ikke isolasjon, men vi forsøker nå likevel å overholde karantene = ikke unødvendig nærkontakt. Minstemor og jeg er i karantene samme så hun får sine behov dekket gjennom meg.

Men jeg... Lengter etter armkroken til min mann. Å legge ansiktet inntil ham og kjenne varmen og lukta. Å kysse ham. Holde ham. Holdes. Være nær.

Jeg kan ikke huske det var så ille sist. Men jeg trenger ham.

Krysser fingrene for negativ testsvar. Snart.

Back
Topp