Ser jo at alle skriver om barna sine, og jeg har så lyst til å se bilder av de. Selv om jeg skjønner veldig godt at man ikke vil legge det ut på forum eller til «fremmede»Det er hun![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo at alle skriver om barna sine, og jeg har så lyst til å se bilder av de. Selv om jeg skjønner veldig godt at man ikke vil legge det ut på forum eller til «fremmede»Det er hun![]()
Da hade jeg sørge for og krevd at han legger til at hverken du eller han kan ta ut eller overføre penger fra barnet kont.Eg har fått svar på søknaden. Var når eg kontakta nav at eg fann ut det skulle på hans konto, ikkje far sin.
Hun starta utvikling i 10 års alder. No er det tydelig bryst og hårproduksjon er i gang. Såg det når me skulle i bassenget.
Ser jo at alle skriver om barna sine, og jeg har så lyst til å se bilder av de. Selv om jeg skjønner veldig godt at man ikke vil legge det ut på forum eller til «fremmede»![]()
Da hade jeg sørge for og krevd at han legger til at hverken du eller han kan ta ut eller overføre penger fra barnet kont.
Ser mi av og til for hun er ikke sjenert med bare oss her i huset, og trenger litt hjelp med den innmari treige døra på dusj-kabinettet og steller seg ellers glatt på badet samtidig som jeg hjelper søstra. (storebror låser døra og har gjort det i et par år)
Hun er komplett barn enda. Men jeg fikk ikke mens før jeg var 17 og var sent ute med alt så ligner hun meg har vi noen år på oss enda. Men får være klar og ha i hus når tiden kommer. Jeg har jo spiral og ingen blødning, brukte tøybind og menskopp før jeg fikk den, så.... Det er vel gjerne ikke der en tenåring starter.
Det er sant og vil gjerne vise men det kommer eg ikkje til å gjera![]()
Nemlig. Jeg er på samme måte XDDet er sant og vil gjerne vise men det kommer eg ikkje til å gjera![]()
Hun er 11 og bruke 65A. Ser tydelig at hun hadde behov for bh, når hun har den på![]()
Samme som meg og jeg bruker BH![]()
Eg bruker 85D, så hun er nok ikkje ferdig utvikla. Kusina hennes bruke 85C og hun har ikkje fått barn enda. Og ja, hun skal få bruke BH![]()
Godt å høre at du står opp for henne <3
Er nok mer jeg som er litt barn i kroppenmen fornøyd med meg selv likevel!
![]()
Hvilken da? Og farge?Skulle bare titte, endte opp med prøvekjøring og å bestille en splitter ny bil![]()