Jeg liker en annen ostepop enn den originale, husker ikke hvor den er fra da.. men den er mye bedre.Jepp, så sant det ikke er ostepop da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker en annen ostepop enn den originale, husker ikke hvor den er fra da.. men den er mye bedre.Jepp, så sant det ikke er ostepop da![]()
Så gøySom vi koser oss på ferieVært to dager i Kristiansand dyrepark, fredag og lørdag. En dag på stranden og stranden igjen i dag. Vis vedlegget 360504Vis vedlegget 360505
Godt det fr flere av ossSamme her![]()
AudaOverivrig mor. All hud frempå stortåa vekke. Blødde en del gitt. Det svir noe inn i granskauen. Klarte heldigvis la være besvimesånn går det når man spiller fotball på asfalt i sandaler og tror man er ronaldo
Overivrig mor. All hud frempå stortåa vekke. Blødde en del gitt. Det svir noe inn i granskauen. Klarte heldigvis la være besvimesånn går det når man spiller fotball på asfalt i sandaler og tror man er ronaldo
KjedeligVi skulle liksom først på Tusenfryd i dag, og så grill hos mamma, men så etter mange flotte dager så har alle himmelens sluser åpnet seg.
Måtte utsette turen noen dager
Hmm, mye å holde kontroll på ved reise til dk. Men slik jeg forstår det, så skal samboer vise til negativ test på grensen, deretter må han teste seg innen 24t etter vi ankommer dk. Og så på grensen hjem igjen. Nå blir han ikke så fornøyd, tror jeg, han er ikke videre giret på testing![]()
Jeg liker det ikke heller, må kontrollere meg selv hver gang, vil helst bare hive meg bakoverEg oppleve mange som ikkje like testing. Dei slår vekk armen min og lignende. Spør om dei kan teste seg sjølv ol. Er strenge regler dessverre.
Jeg liker det ikke heller, må kontrollere meg selv hver gang, vil helst bare hive meg bakover![]()
Det er veldig mange blåbær i år også.Her bare campes det i hagen, og siden jeg bare takk utbedre den clipsen ungen rev av med pitekrig en kveld, ikke de (minst) to stedene det lekker, før torden, lyn og regn kom, så får jeg tar turen ut og evaluere og tørke opp før jeg tar kvelden.
Multer er jeg ikke glad i, men jeg har observert modne blåbær og det koser vi oss med.
Yay du lever.
Ja det gjorde bra vondtYay du lever.
Sånt gjør veldig vondt da…
Kult. Det har jeg aldri settDet er veldig mange blåbær i år også.
Og ikke minst, ville orkideer.
Så 4 stykker i hele fjor, og bare på de siste 2-3 dagene tror jeg jeg har sett over 100