~Juli 2021 ~

Vi skulle liksom først på Tusenfryd i dag, og så grill hos mamma, men så etter mange flotte dager så har alle himmelens sluser åpnet seg.
Måtte utsette turen noen dager

Overivrig mor. All hud frempå stortåa vekke. Blødde en del gitt. Det svir noe inn i granskauen. Klarte heldigvis la være besvime :hilarious:sånn går det når man spiller fotball på asfalt i sandaler og tror man er ronaldo

Overivrig mor. All hud frempå stortåa vekke. Blødde en del gitt. Det svir noe inn i granskauen. Klarte heldigvis la være besvime :hilarious:sånn går det når man spiller fotball på asfalt i sandaler og tror man er ronaldo

Auuu.

God bedring

Hmm, mye å holde kontroll på ved reise til dk. Men slik jeg forstår det, så skal samboer vise til negativ test på grensen, deretter må han teste seg innen 24t etter vi ankommer dk. Og så på grensen hjem igjen. Nå blir han ikke så fornøyd, tror jeg, han er ikke videre giret på testing :p

Eg oppleve mange som ikkje like testing. Dei slår vekk armen min og lignende. Spør om dei kan teste seg sjølv ol. Er strenge regler dessverre.

Eg oppleve mange som ikkje like testing. Dei slår vekk armen min og lignende. Spør om dei kan teste seg sjølv ol. Er strenge regler dessverre.
Jeg liker det ikke heller, må kontrollere meg selv hver gang, vil helst bare hive meg bakover:p

Her bare campes det i hagen, og siden jeg bare takk utbedre den clipsen ungen rev av med pitekrig en kveld, ikke de (minst) to stedene det lekker, før torden, lyn og regn kom, så får jeg tar turen ut og evaluere og tørke opp før jeg tar kvelden.

Multer er jeg ikke glad i, men jeg har observert modne blåbær og det koser vi oss med.

Her bare campes det i hagen, og siden jeg bare takk utbedre den clipsen ungen rev av med pitekrig en kveld, ikke de (minst) to stedene det lekker, før torden, lyn og regn kom, så får jeg tar turen ut og evaluere og tørke opp før jeg tar kvelden.

Multer er jeg ikke glad i, men jeg har observert modne blåbær og det koser vi oss med.
Det er veldig mange blåbær i år også.
Og ikke minst, ville orkideer.
Så 4 stykker i hele fjor, og bare på de siste 2-3 dagene tror jeg jeg har sett over 100

Back
Topp