~Juli 2021 ~

Kult. Det har jeg aldri sett
Dette er et eksempel.
Denne typen kommer fra hvit som her til dyp lilla.

210611124_10157845473226143_4408880625598089436_n.jpg

God morgen

Offisielt første feriedag. Siden det "bare" var helg først. (jeg startet ferie fredag klokka 15 og innledet med å ta med jentene på stranda sammen med naboen og hennes datter)

Og jeg.... Slått av alle alarmer.... Og våken siden rundt 4.

Bahh.

Da var jeg klart å dusje og rense det såret/skaden ordentlig. Føler seg jo passe dum med tanke på jobben min. Stelt de styggeste liggesår og skader, men meg selv og skader det takler jeg særdeles dårlig. Kvalm og svimmel. Jaja får øvd opp min egen psyke :p tåen er både lilla og blå, hud henger og dingler haha. Fikk klippa bort litt:p mamma hvorfor ser du så konsentrert ut:hilarious:

Sinnsjukt regn her også. Leste om ledsagerbevis også, det ser ut som sønn min kan ha rett på det.

Så siden frøkna har ADD som er et type ADHD kan vi i teorien få ledsagerbevis til å være med henne?

Kommer nok an på vanskene vil jeg tro? Man kan bruke ledsagerbevis f.eks på tusenfryd hvis barnet ikke klarer å stå i kø på grunn av spesielle behov. Eller hvis barnet trenger ledsager til ting som andre barn klarer selv. Det er forresten ikke nødvendigvis diagnose avhengig, det er behovet til barnet man søker i forhold til. Er kommunen som innvilger/avslår. Om barnet f.eks har en ADD, men klarer seg fint, så er det ikke sikkert barnet får.

Back
Topp