Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker litt at det ikke burde være noen grense, men heller at det burde vurderes for hvert enkelt tilfelle.Det er vel også sånn at for mange av de så har de bpa til barna og set blir jo også dyrt om de sksl betale for den , nevøen min har mange timer bpa som også er med på ferier og turer . Men hva grensen burde være er jeg usikker på
Har lest den jeg også , siden de ville ha til nevøen min men ikke fikk
Ikke gammel nokLyst å fortelle kvifor han ikkje fikk?
nei da det stemmer ikke. Min fikk når han var 4,5 år. Så den 8 års alder stemmer ikke.Over 8 år ja.
Min gutt fikk når han var 4,5 år.Altså nevøen min må alltid ha med koen uansett , men de får ikke ledsagerbevis før etter 8 år
Hvor gammel var han da foreldrer søkte? Min var 4 år og 4 månader når jeg søkte og han fikk den 2 uker etter søknad var sent in. Han har diagnose autisme moderatIkke gammel nok
SpennendeMannen har lyst på nytt kjøkken. Jeg også egentlig, selv om jeg ikke lager mat.
Så vi skal se an alternativene, han håper å få det på plass mens jeg er borte. Jeg er litt skeptisk men du vet aldri,
Da bor du dt annet sted danei da det stemmer ikke. Min fikk når han var 4,5 år. Så den 8 års alder stemmer ikke.
Er vel forskjeller da, de fikk hvertfall neiMin gutt fikk når han var 4,5 år.
Det gjør jeg . Det er sikker noen kommuner som har andre reglerDa bor du dt annet sted da
Over 8 år ja.
Hvor bor du?Skal søke, men usikker på hva aldersgrensen er her..
Nei, bare det at vi vil ha to komfyrer, oppvaskmaskin, dobbel vask.Spennendetenkt på hva slags kjøkken? Typ farge osv
![]()
AhaNei, bare det at vi vil ha to komfyrer, oppvaskmaskin, dobbel vask.
vi hadde bare plass til enkel vask med plass ved siden av (vant til å ha stålvask med tilhengende del som jeg kan sette ting på når jeg vasker noe for hånd), men ganske fornøyd med det likevel. Er så spent på å oppleve det nye kjøkkenet snartJa han skal begynne å «bygge» det snart. Vi har plass til litt av hvert. Her er funksjonalitet viktigere enn utseendet.Ahavi hadde bare plass til enkel vask med plass ved siden av (vant til å ha stålvask med tilhengende del som jeg kan sette ting på når jeg vasker noe for hånd), men ganske fornøyd med det likevel. Er så spent på å oppleve det nye kjøkkenet snart
![]()