Juli ❤️

Du, sjekk 2015/2016 du

Juli 2016, 34 000

Jeg lette etter august 2015 og endte med å bla gjennom 30 sider uten å finne den.

Det var tider med konkurranser. En tid med mål om 1000 ny tråder daglig? 100 000 innlegg på et døgn?
Da var det Texas her, var gøye tider det

Hvah, har KG vært et fungerende forum?! :p
Jeg har klassen til eldste der, og augustmødre 2017.. ellers er det snakk om mest kjøp og salg. Noe sånne spesielle grupper, som bæregruppe og tøybleiegruppe, men.. sånne funker jo mest som spørregrupper. Stille ett spørsmål, få svar. Kan ikke si jeg har noe relasjon til personene i de gruppene ellers liksom.
Ja, det var faktisk det. Sånn tilbake til.... Tja, det er nok 20 år siden.... Vel, jeg var der vel sånn 2000-2007 ca

Har vært i tøtbleiegrupper jeg også. Tror jeg muligens følger lillegull tøybleier enda eller så er reklame-algoritmen litt trege. 7 åringen min sluttet med bleier for en del år siden, og er den av mine som har vært mest papirbleier. Det ble for mye hun ikke tålte og utslett alle veier. De to andre var tøy, men med henne ga jeg opp etter noen mnd.

Må vaskes klær her også, sukk. Evigvarende prosjekt.

Ellers skal mini noen timer på avlastning , jeg til fysio og største til legen og på jobb etterpå, mannen er på jobb han ogsp

Åh ikke lenge siden vi hadde en periode med 5, nå er det det heldigvis 6-6.30, i dag var detvfaktisk 6.50!

Men siden har vi hatt en rasende unge
Ohh..

Her er det i det minste fredelig.
Yngste har tegnet til oldemor. Masse hjerter. Og skrevet bakpå med store bokstaver. Så store at både oldemor og hennes eget navn er delt over to linjer....

Eldste er straks ferdig i dusjen. Mellomste er våken.

Om en time drar vi, så snart skal jeg på badet (når det blir ledig) og så ordner jeg frokost.

Ellers skal mini noen timer på avlastning , jeg til fysio og største til legen og på jobb etterpå, mannen er på jobb han ogsp
Klesvask er en never ending story ja.

Mannen er på jobb her også. Vi andre har ferie

Fikk handlet bryllupsgave på nett i går, de hadde liste på tilbords og de hadde 30% på siden , passet fint, skal i tillegg lage førstehjelpdkoffert for nygifte, handlet også sammenleggbar grill til meg som vi kan ha på camping, noen skallklær på 70% på barnas hus , i tillegg ble det litt leker fra ark , Extra leker og Dinas leker.
Nå er det shoppestopp til vi skal til London, eller må ha ny kjole til bryllup da men

Ohh..

Her er det i det minste fredelig.
Yngste har tegnet til oldemor. Masse hjerter. Og skrevet bakpå med store bokstaver. Så store at både oldemor og hennes eget navn er delt over to linjer....

Eldste er straks ferdig i dusjen. Mellomste er våken.

Om en time drar vi, så snart skal jeg på badet (når det blir ledig) og så ordner jeg frokost.
Blir helt tappa av sånne dager, opplevde aldri det med største, så dette er nytt for meg og en grunn til at jeg har ønsket veiledning.

Blir nok oldemor glad:)

Må i dusjen snart jeg, så sette på den vaskemaskinen

Åh ikke lenge siden vi hadde en periode med 5, nå er det det heldigvis 6-6.30, i dag var detvfaktisk 6.50!

Men siden har vi hatt en rasende unge

Var en periode hun stod opp 7-8 her... Men nå insisterer hun på å gå på do når hun våkner første gang (da er ofte bleien tørr og, så), og jeg kan ikke akkurat si nei til det. :P og da blir det 5.30-6.30 et sted.

Ja, det var faktisk det. Sånn tilbake til.... Tja, det er nok 20 år siden.... Vel, jeg var der vel sånn 2000-2007 ca

Har vært i tøtbleiegrupper jeg også. Tror jeg muligens følger lillegull tøybleier enda eller så er reklame-algoritmen litt trege. 7 åringen min sluttet med bleier for en del år siden, og er den av mine som har vært mest papirbleier. Det ble for mye hun ikke tålte og utslett alle veier. De to andre var tøy, men med henne ga jeg opp etter noen mnd.

Det skulle man ikke trodd. Jeg var der litt for noen år siden, 2015 ish, men synes det var helst tragisk stemning...

Ah, sånn kan skje. Nr2 tålte ikke de engangs innleggene jeg la i, så da ble det stopp ved 8mnd. Nr3 har brukt tøy inntil nylig, men ble papir da hun var syk sist, og orker ikke mer vask akkurat nå.. Er for tungt å bøye seg

Den kurven blir aldri tom :bag: Det varer i så fall maks 15 minutter.

Minst.

Og Ronja var fantastisk, hun svarte på alt!

Det husker jeg og! Veldig kjekt, for innimellom er det innlegg som går ubesvarte (drukner litt). Ingen ble glemt eller utelatt - ALLE fikk svar! Fine Ronja :happy:

Fikk handlet bryllupsgave på nett i går, de hadde liste på tilbords og de hadde 30% på siden , passet fint, skal i tillegg lage førstehjelpdkoffert for nygifte, handlet også sammenleggbar grill til meg som vi kan ha på camping, noen skallklær på 70% på barnas hus , i tillegg ble det litt leker fra ark , Extra leker og Dinas leker.
Nå er det shoppestopp til vi skal til London, eller må ha ny kjole til bryllup da men

Førstehjelpskoffert for nygifte? :happy: hva pakker du i der?

Skal gifte meg selv til høsten, men mangler en del der.. har kjole, ringer og sko, lokale og prest. Maten skal vi ordne selv med hjelp fra familie...
Men litt usikker på hvordan vi skal sette det opp; program-messig. :P

Et koselig besøk hos min bestemor, hun er i godt humør og god form. Vel. Tatt i betraktning at hun ligger i senga hele dagen, 96 år gammel, tunghørt og lider av angst og depresjon, men altså i fin form for tiden, lysere, letter dager og mer pratsom.

Hun syntes det var kjekt at ungene var der, kjekt å se at de vokser. Vi snakket ikke så mye. Men hørte på at pappa, som setter seg på en stol rett ved hodet og og snakker høyt mens han er bøyd mot henne, snakket og hun svarte. Litt om gamle dager, om da hun fikk unger og de bygde hus, for hun lurte på hvorfor hennes yngste sønn kommef hjem fra ferie når de enda ikke skal på jobb. Pappa nevnte at de skal jo bli besteforeldre snart. Ja, hun hadde ikke trodd at han skulle bli så ung far, denne sønnesønnen hennes. Vi regnet på det, han fyller 25 i sommer. Så derved var det å regne på hvor gammel hun var når hun fikk ungene.

Kjekt det.

Vi har kjøpt frojo som ungene sier, frozen joghurt, som egentlig bare oppleves som is. Og tittet litt i butikker og planlagt litt mer shopping kanskje i morgen og da uten eldstemann som synes sånt er kjedelig. Begynne med å dra på biblioteket og hente ut sommerles-premie for nivå 10 for jentene.

Forøvrig fortrenger jeg visst at jeg skal i bryllup i sommer. Jeg trenger vel kanskje kjole da ja... Det er ikke før i august så jeg skal vel finne ut av noe.

Back
Topp