Juli ❤️

Et koselig besøk hos min bestemor, hun er i godt humør og god form. Vel. Tatt i betraktning at hun ligger i senga hele dagen, 96 år gammel, tunghørt og lider av angst og depresjon, men altså i fin form for tiden, lysere, letter dager og mer pratsom.

Hun syntes det var kjekt at ungene var der, kjekt å se at de vokser. Vi snakket ikke så mye. Men hørte på at pappa, som setter seg på en stol rett ved hodet og og snakker høyt mens han er bøyd mot henne, snakket og hun svarte. Litt om gamle dager, om da hun fikk unger og de bygde hus, for hun lurte på hvorfor hennes yngste sønn kommef hjem fra ferie når de enda ikke skal på jobb. Pappa nevnte at de skal jo bli besteforeldre snart. Ja, hun hadde ikke trodd at han skulle bli så ung far, denne sønnesønnen hennes. Vi regnet på det, han fyller 25 i sommer. Så derved var det å regne på hvor gammel hun var når hun fikk ungene.

Kjekt det.

Vi har kjøpt frojo som ungene sier, frozen joghurt, som egentlig bare oppleves som is. Og tittet litt i butikker og planlagt litt mer shopping kanskje i morgen og da uten eldstemann som synes sånt er kjedelig. Begynne med å dra på biblioteket og hente ut sommerles-premie for nivå 10 for jentene.

Hyggelig å besøke bestemor, da ❤️

Var ofte tom før det kom en 2 åring i hus, etter det er den aldri tom
Hun på 13 bruker sååå mye store klær, tar opp hele kurven. Og hun på snart 6 bruker også enorme mengder klær.. også hun på nesten to, da.... Neida, går noen maskiner

Førstehjelpskoffert for nygifte? :happy: hva pakker du i der?

Skal gifte meg selv til høsten, men mangler en del der.. har kjole, ringer og sko, lokale og prest. Maten skal vi ordne selv med hjelp fra familie...
Men litt usikker på hvordan vi skal sette det opp; program-messig. :p
Samme som til konfirmasjoner , litt forskjellig hva man har oppi. Lagde til kengubarnet si. Konfirmasjon , aldri lagd til brylluo før. Men da hadde jeg oppi noe av det som hun her har

Hun på 13 bruker sååå mye store klær, tar opp hele kurven. Og hun på snart 6 bruker også enorme mengder klær.. også hun på nesten to, da.... Neida, går noen maskiner
Han pp 16 bruker ikke så mye klær ,nå 3 åring har stort forbruk. Heldigvis ferdig med at han har uhell i yttertøy da, en periode vasket vi vinterdress hver dag

Samme som til konfirmasjoner , litt forskjellig hva man har oppi. Lagde til kengubarnet si. Konfirmasjon , aldri lagd til brylluo før. Men da hadde jeg oppi noe av det som hun her har

Så gøy :)

Han pp 16 bruker ikke så mye klær ,nå 3 åring har stort forbruk. Heldigvis ferdig med at han har uhell i yttertøy da, en periode vasket vi vinterdress hver dag

Her går det klær oppi hele tiden.. Mye pga gymtøy i skolen da (ikke nå i ferien). Med gym tre ganger i uka, i tillegg til ordinært klesskift annenhver dag.. også grisete barn :p neida, det blir litt.

Må ha kjole jeg også men sliter med hvilken
Det er derfor jeg fortrenger det....

Jeg har sånnsett et par kjoler jeg har brukt i bryllup før, som passer. Men er det helt kurant, ettersom jeg innså at jeg kjøpte dem til den sommeren jeg var i 3 bryllup. Det et 10 år siden...

Her går det klær oppi hele tiden.. Mye pga gymtøy i skolen da (ikke nå i ferien). Med gym tre ganger i uka, i tillegg til ordinært klesskift annenhver dag.. også grisete barn :p neida, det blir litt.
Jeg har ikke vært ajuor klesvasken på så lenge jeg kan huske. Det er alltid noe. Men jobber meg godt ned i det nå i ferien da. Og har en plan om å snu opp ned på den jeg aldri kommer til bunns i og se om det kanskje ikke er i bruk hva enn son ligger der....

Jeg har ikke vært ajuor klesvasken på så lenge jeg kan huske. Det er alltid noe. Men jobber meg godt ned i det nå i ferien da. Og har en plan om å snu opp ned på den jeg aldri kommer til bunns i og se om det kanskje ikke er i bruk hva enn son ligger der....

Jeg greier som regel vaske opp alt innimellom, spesielt når de to eldste ikke er her hos meg. Men det er ikke LENGE jeg ser bunnen likevel :p

Ser den, min har gym en gang i uken men trener tre ganger på treningssenter

Det er derfor jeg fortrenger det....

Jeg har sånnsett et par kjoler jeg har brukt i bryllup før, som passer. Men er det helt kurant, ettersom jeg innså at jeg kjøpte dem til den sommeren jeg var i 3 bryllup. Det et 10 år siden...
Har nok noen jeg også men føler for litt mer farger i dette bryllupet tror jeg.. brud nr to har skikkelig knæsj farge på sin dress så

Jeg greier som regel vaske opp alt innimellom, spesielt når de to eldste ikke er her hos meg. Men det er ikke LENGE jeg ser bunnen likevel :p
Det ligger alltid noen skjorter, noe sengetøy, noe undertøy som lå så langt nede at det ikke ble med, noe ullsokker og en topp som må håndvaskes og hvem vet hva annet på bunnen, synes jeg. Og av uviss grunn, for tiden et svart fleecepledd. Det skal jeg få vasket så blir det mye bedre plass....

Har nok noen jeg også men føler for litt mer farger i dette bryllupet tror jeg.. brud nr to har skikkelig knæsj farge på sin dress så
Jeg vet ikke farge på brudene, men jeg har en lilla og en mørk blå.
Stropper over skuldrene, inn under rystet og flyter løst derfra og ned så de passer helt fint og er fine. Men altså 10 år gamle.

Ny kjole kan jo være gøy. Men mest av alt er det stress.

Og treningstrøy ja. Mannen trener en gang eller to for uka. Han legger det helst rett i vaskemaskinen da.
Han ER trener noen ganger i uka også, da hender det at det kan brukes igjen. I alle fall noe av det.

Gym er 4 ganger i uka fordelt over 3 unger men den yngste skifter ikke til gym enda.

Men jeg fikk vasket mye i går. Ikke noe særlig i dag siden jeg har vært vekke det meste av dagen, men maskina er igang og det blir nok et par tre runder i dag også.

Ser den, min har gym en gang i uken men trener tre ganger på treningssenter

Men bruker sikkert en tynn tskjorte som ikke tar hele dunken og, når han trener :hilarious: frøkna her bruker jo altså hettegenser i ALLE skiftene. Til gym og vanlig. Og de tar plass! //Ser mye ut

Back
Topp