Ja, det er veldig greit. Fryseren er temmelig full her nåGjærbakst ja, det er jo greit å begynne med, for det går i fryseren. Det andre vil jeg helst ha så ferskt som mulig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er veldig greit. Fryseren er temmelig full her nåGjærbakst ja, det er jo greit å begynne med, for det går i fryseren. Det andre vil jeg helst ha så ferskt som mulig...
Det er vår også, så vi burde muligens rydde der først....Ja, det er veldig greit. Fryseren er temmelig full her nå![]()
Vi har prøvd å rydde, men den blir liksom aldri tom heller. Prøver å bruke noe hver uke til middag og ikke handle inn så myeDet er vår også, så vi burde muligens rydde der først....
Mmmm! Kokosmakroner er jo så godt
Ja, det er veldig enkelt. Jeg skal lage neste ukeMhmOgså enkelt å lage også
![]()
Ja, det er veldig enkelt. Jeg skal lage neste uke![]()
Lager litt forskjellig fra år til år. I alle fall pepperkaker, krumkake, kokosmakroner, havreflarn og brune pinnerNam nam![]()
Hva annet baker du da?
Lager litt forskjellig fra år til år. I alle fall pepperkaker, krumkake, kokosmakroner, havreflarn og brune pinner
Enn du da?
Enig, det er koselig med julElsker jula!!!gleder meg sånn
beste høytiden i min bok![]()
Jeg har stake med fire lys. Og sånn som vi brenner ca en cm for dagen, etter tall.Uff, jeg har ikke pyntet til advent enda*flau* kun 3stk julestjerner (blomster)
Får prøve å få gjort det i dag![]()
Tenker jeg må minimum få opp julestjernen i vinduetJeg har stake med fire lys. Og sånn som vi brenner ca en cm for dagen, etter tall.
Resten.... I helga kanskje? Noe av det i alle fall?
Jeg også.Tenker jeg må minimum få opp julestjernen i vinduet![]()
Tror min stake bare har femJeg også.
Og de syvarmede, kanskje
Det er ikke vårJa, det er veldig greit. Fryseren er temmelig full her nå![]()