Mye mulig det jaDet var sikkert det dei tenkte dei som kjøpte saft og sylte til oss og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mulig det jaDet var sikkert det dei tenkte dei som kjøpte saft og sylte til oss og![]()
Jeg bestilte fra de for 3 år siden også, mye godt derOg dei var veldig gode.aldri hørt om Hervik før
![]()
Trur faktisk det blir ein sånn pakke til tantaJeg bestilte fra de for 3 år siden også, mye godt der![]()
Får håpe hun blir fornøyd daTrur faktisk det blir ein sånn pakke til tantatakk for tipset
![]()
Det trur eg nok ho vertFår håpe hun blir fornøyd da![]()
Skulle egentlig handle en del over nett men ser at jeg er for seiGår dere kun i butikker og handler, eller kjøper dere gaver over nettet også?![]()
Har kjøpt alle men har å lage noen flere igjenHar dere fått kjøpt inn alle julegavene jeg er litt treg å få kjøpt inn jeg har bare fått kjøpt inn 3 gaver![]()
Åh lage hjemmelagde er jo så kosHar kjøpt alle men har å lage noen flere igjen![]()
Åååh smelt, fløtekarameller er jo så godt! Va får bare håpe varslingen og dampingen går greitÅh lage hjemmelagde er jo så kosher ska jeg lage fløtekaramell i pyntet glasskrokker
![]()
I dag skal jeg bake kokosmakroner![]()
Nam, det er skikkelig godtI dag skal jeg bake kokosmakroner![]()
Neste helg er min hovedbakehelg, men vi får se om det ikke blir noe til helga også om vi får tid.Det gjør jeg også
Skal bake litt i helga![]()
Okei. Jeg er ferdig med gjærbaksten nå. Til helga skal jeg bake småkakerNeste helg er min hovedbakehelg, men vi får se om det ikke blir noe til helga også om vi får tid.
Skal handle gaver og gå på kino med ungene også, så vi får se