Har veldig julestemning her også, det har jeg hvert år
Hvor gammel er mini da?
Han ble 4 mnd på torsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har veldig julestemning her også, det har jeg hvert år
Hvor gammel er mini da?
Da skjønner jeg at det blir ekstra stas i årHan ble 4 mnd på torsdag.Ja, gleder meg som en liten unge hvert år, hehe. Julen og alt ved det er magisk.
![]()
Er mange som har startet pynting allerede. Alt fr tidlig for min delTrodde ammetåka hadde slått inn for fullt på morraen i dag når jeg stod opp.... Naboen hadde tatt frem den digre adventsstaken sin og to adventsstjernet var tent!!! Tenkte kanskje jeg ikke hadde fulgt med og det alt var første søndag i advent i morra.....
Er nok litt for tidlig enda ja. Skal holde meg til 1. søndag i adventEr mange som har startet pynting allerede. Alt fr tidlig for min del
Tida flyrÉn mnd igjen til julaften damer.![]()
Ikke si det engang... Har ikke begynt på gavene.Tida flyr
Jeg har begynt, men har mye igjenIkke si det engang... Har ikke begynt på gavene.
Jeg har begynt, men har mye igjen
Jeg har begynt, men har mye igjen
Jeg stresser ikke med det egentlig, har jo hele desember på meg og liker å kose meg med det daEr det nå jeg skal si at jeg er ferdig.![]()
Det er ikke lenge igjen!!Én mnd igjen til julaften damer.![]()
Hipp hipp hurra! Er det mange som lagar pakkekalenderar her?Nærmer seg 1. Desember nå![]()
Har pakkekalender her, men kun i helgene og lillejulaften og julaftenHipp hipp hurra! Er det mange som lagar pakkekalenderar her?![]()
Så koselig dåHar pakkekalender her, men kun i helgene og lillejulaften og julaften
Da legger vi heller litt mer i de gavene og åpner sammen på morningen.
Ja, for hele familienSå koselig dåfor heile familien?
Høyres ut som ein god ideJa, for hele familien
Første gave er alltid Flaxkalender, så har vi noe hver dag![]()