Juleskravle 2014

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi må jo ha det også.

Til å skravle om løst og fast nå frem mot jul.
 
Jeg gleder meg.

Når jeg har fått ungene i seng i kveld blir det planlegging!
 
Nei se her da, ble jo et høytidsforum :D
 
Gleder meg til baby og jul ❤
 
Ingen problem å finne hva jeg ønsker meg til jul i år:) vanligvis kommer jeg ikke på noe, i år er det jo masse vi trenger:)
 
Ingen problem å finne hva jeg ønsker meg til jul i år:) vanligvis kommer jeg ikke på noe, i år er det jo masse vi trenger:)
Jeg sliter med å ønske ting for meg selv og storesøster hvert år. Ønsker meg mest baby før julaften denne gangen :)
 
Eg har bedt gubben lage ein ønskeliste-app for heile slekta. Så kan alle legge inn kva dei ønsker seg, og alle kan sjå det enkelt. Så blir det forhåpentligvis enklare å kjøpe gåver til alle:p
 
Eg har bedt gubben lage ein ønskeliste-app for heile slekta. Så kan alle legge inn kva dei ønsker seg, og alle kan sjå det enkelt. Så blir det forhåpentligvis enklare å kjøpe gåver til alle:p

Kan han LAGE en app?

Deler han den i så fall så vi kan bruke den også...?

Vel, jeg samler inn ønsker på sms jeg, gammelmåten. Men det funker. (for jeg har en del folk i familien som posjonerer ønskene, slik at de ikke ønsker seg det samme fra alle, og derved reduserer risikoen for å få mye av det samme)
 
Jeg gleder meg masse, masse, masse, masse til jul

Og til juleforberedelsene. Jeg elsker å planlegge.
 
Kan han LAGE en app?

Deler han den i så fall så vi kan bruke den også...?

Vel, jeg samler inn ønsker på sms jeg, gammelmåten. Men det funker. (for jeg har en del folk i familien som posjonerer ønskene, slik at de ikke ønsker seg det samme fra alle, og derved reduserer risikoen for å få mye av det samme)
Han jobbar med slikt ja. Veldig kjekt:) om den blir bra så legg han den kanskje ut offentlig:)
 
Vener du baby til jul?

(Tickeren din trenger oppdatering, btw)
Ja!!! :D
Haha:D jeg vet. Ser ikke tickeren min for bruker kun appen. Må kanskje få tatt den bort og lage ny gravid-ticker kanskje:p
 
Ja!!! :D
Haha:D jeg vet. Ser ikke tickeren min for bruker kun appen. Må kanskje få tatt den bort og lage ny gravid-ticker kanskje:p

Ikke dumt det, for dem av oss som er på pc.

Fjerne, eller bytte ut med en aktuell :)
 
Er det flere enn meg som er listemaker?

Jeg er vel allerde i gang med å lage liste over listene mine

Jeg må ha gaveliste
Julekortliste
Handeliste(r)
Ryddeliste(på tide å begynne, for å si det sånn, i alle fall dersom vi får gjester...)
Menyliste
Bakeliste og snope-lage-liste
Og to-do-liste
 
Ikke dumt det, for dem av oss som er på pc.

Fjerne, eller bytte ut med en aktuell :)
Skal ta det til etterretning:p neida, skal få fiksa det. Snart...
 
Back
Topp