Juleskravle 2014

Høyres ut som ein god ide:) Kanskje me skal prøve det neste år :D
I år blir det ciderkalender til gubben, og så har me pakka inn 24 av leikene til mini, så ho finn dei igjen ein og ein kvar dag:p
Ja, synes det er veldig greit her i alle fall :)
Hvis ikke hadde det jo blitt en del gaver etter hvert:p

Har dere fått kjøpt inn alle julegavene jeg er litt treg å få kjøpt inn jeg har bare fått kjøpt inn 3 gaver :p

Har dere fått kjøpt inn alle julegavene jeg er litt treg å få kjøpt inn jeg har bare fått kjøpt inn 3 gaver :p
Nei. Og det synes jeg er helt greit.

Ungene mine sitter og finner ut hva de ønsker seg nå. Kult da at de fleste kjøpte gaver for to mnd siden, lenge før ungene hadde fått tenke på julegaver...

Nei. Og det synes jeg er helt greit.

Ungene mine sitter og finner ut hva de ønsker seg nå. Kult da at de fleste kjøpte gaver for to mnd siden, lenge før ungene hadde fått tenke på julegaver...
Haha kansje like greit å være treg da :p har nu hvertfall å lage fløtekarameller i norgesglass som er pyntet til julegave til svigers,mine foreldre og ene søstra til sambo for de er sånn at de har alt av duppetingser ;p

Handlet inn resten til kalender i dag. En del gaver har vi, et par fant vi i dag og resten i desember.

Går dere kun i butikker og handler, eller kjøper dere gaver over nettet også? :-)

Hva med matgave? Jeg har kjøpt diverse fra hervik til mine svigerforeldre som har alt
Det var lurt! Det har eg ikkje tenkt på. Sjølv om me faktisk fekk ein pakke derifrå for ikkje så lenge sidan :P

Back
Topp