Juleskravle 2014

Gjærbakst ja, det er jo greit å begynne med, for det går i fryseren. Det andre vil jeg helst ha så ferskt som mulig...
Ja, det er veldig greit. Fryseren er temmelig full her nå:p

Det er vår også, så vi burde muligens rydde der først....
Vi har prøvd å rydde, men den blir liksom aldri tom heller. Prøver å bruke noe hver uke til middag og ikke handle inn så mye:)

Rom blir den ikke, men det er mye rart...

Noen som har oppskrift på kokosmakroner? Har faktisk glemt dem av! Også rissjokoladeboller?

Elsker jula!!! :D gleder meg sånn :)
beste høytiden i min bok ;)

Nam nam:)
Hva annet baker du da:)?
Lager litt forskjellig fra år til år. I alle fall pepperkaker, krumkake, kokosmakroner, havreflarn og brune pinner :)
Enn du da?

Lager litt forskjellig fra år til år. I alle fall pepperkaker, krumkake, kokosmakroner, havreflarn og brune pinner :)
Enn du da?

I år blir det peppekaker+peppekakehus, kokosmakroner, serinakaker, berlinerkrans og brune pinner. :):D

Uff, jeg har ikke pyntet til advent enda:( *flau* kun 3stk julestjerner (blomster)

Får prøve å få gjort det i dag:)
Jeg har stake med fire lys. Og sånn som vi brenner ca en cm for dagen, etter tall.

Resten.... I helga kanskje? Noe av det i alle fall?

Her var det samboer som pyntet til advent på lørdag :-) hadde besøk av mi søster med familie på søndag og var imponert over vi hadde pyntet! Måtte skryte av samboer da (han var ikke hjemme...) :-)

Back
Topp