Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjer ein nok i lengdaEr nok koselig å gå å hugge treet selv, men er jo ikke alle plasser en kan få gjort det. Er i grunn dyrt å kjøpe et tre også. Sparer nok penger på et plasttre kan jeg tro.
Vi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt detVi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula
Puste er ganske viktig. Så den prioriteringen anbefaler jeg.Vi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt detDet er ikke helt det samme, men mamma får iallefall puste!
-Fra appen-
Det er jo en fordelVi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt detDet er ikke helt det samme, men mamma får iallefall puste!
-Fra appen-
Stakkars mammaen då. Måtte gitt ho eit pledd då i alle fallDet er jo en fordelkunne hatt treet ute på terrassen da, eller mammaen
![]()
Ett sånt med pels påStakkars mammaen då. Måtte gitt ho eit pledd då i alle fall![]()
HahahaJa, deiligberre å spør om ho har lyst
![]()
Det skulle hun alltids fått!Stakkars mammaen då. Måtte gitt ho eit pledd då i alle fall![]()
Lurer på detHahahakanskje best med plast likevel. Blir så mye styr med gran.
Godt å få anerkjent beslutningen fra flere holdPuste er ganske viktig. Så den prioriteringen anbefaler jeg.![]()
Du har tatt helt riktig beslutning ifht din morGodt å få anerkjent beslutningen fra flere holdSom sagt, mye fint i plasttrær om dagen!
Holde nok med deg i denGodt å få anerkjent beslutningen fra flere holdSom sagt, mye fint i plasttrær om dagen!
Godt å få anerkjent beslutningen fra flere holdSom sagt, mye fint i plasttrær om dagen!
Jul bør aldri være "less is more"Definitivt mye fint.
Og med all pynten på er det egentlig ingen som ser det.
Vi er ikke "less is more" til jul...
Nei, det funker definitivt ikke!Jul bør aldri være "less is more"![]()
Kjøp granbarspray , så får du samme luktVi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt detDet er ikke helt det samme, men mamma får iallefall puste!
-Fra appen-
Ingen fargede lys her.Er det flere enn oss som har lys med fargede pærer på treet, da?
Vi har 16 store/vanlige, og 100, eller er det 200?, små.