Juleskravle 2014

Er nok koselig å gå å hugge treet selv, men er jo ikke alle plasser en kan få gjort det. Er i grunn dyrt å kjøpe et tre også. Sparer nok penger på et plasttre kan jeg tro.

Er nok koselig å gå å hugge treet selv, men er jo ikke alle plasser en kan få gjort det. Er i grunn dyrt å kjøpe et tre også. Sparer nok penger på et plasttre kan jeg tro.
Det gjer ein nok i lengda:-) og er jo som andre har nevnt, pynten som er viktigst:-)

Vi hadde alltid edelgran før, treet spiller ikke så stor rolle for meg i grunn. Er ikke det som er viktig for meg i jula
Vi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt det :) Det er ikke helt det samme, men mamma får iallefall puste! :P

-Fra appen-

Vi kjøpte plastikk er år fordi mamma er allergisk mot gran og skulle feire her. Etter det har vi bare brukt det :) Det er ikke helt det samme, men mamma får iallefall puste! :P

-Fra appen-
Puste er ganske viktig. Så den prioriteringen anbefaler jeg. :-)

-Fra appen-
Det er jo en fordel :) kunne hatt treet ute på terrassen da, eller mammaen :D

Puste er ganske viktig. Så den prioriteringen anbefaler jeg. :)
Godt å få anerkjent beslutningen fra flere hold :D Som sagt, mye fint i plasttrær om dagen!

Godt å få anerkjent beslutningen fra flere hold :D Som sagt, mye fint i plasttrær om dagen!

Definitivt mye fint.

Og med all pynten på er det egentlig ingen som ser det.

Vi er ikke "less is more" til jul...

Er det flere enn oss som har lys med fargede pærer på treet, da?

Vi har 16 store/vanlige, og 100, eller er det 200?, små.

Back
Topp